Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Emily-2012 skriver: Kunne godt bruge pusletasken.. Så bliver det bare kærestens kammerat der kommer efter den hvis det er iorden..
Kunne godt bruge pusletasken.. Så bliver det bare kærestens kammerat der kommer efter den hvis det er iorden..
vil helst af med det samlet altså med mindre hende den anden kun er interesseret i tøjet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: vil helst af med det samlet altså med mindre hende den anden kun er interesseret i tøjet
nååh.. Jamen vil da også gerne modtage det samlet..
jeg vil meget gerne have det. men kan du sende hvis jeg sender pengene til porto til dig? bor heeeelt på vestsjælland
Toshiba skriver: jeg vil meget gerne have det. men kan du sende hvis jeg sender pengene til porto til dig? bor heeeelt på vestsjælland
vil helst undgå at sende desværre
cecilie1984 skriver: vil helst undgå at sende desværre
øøøøv
Emily-2012 skriver: nååh.. Jamen vil da også gerne modtage det samlet..
har lige skrevet hende der komførst om hun er interesseret hvis ikke går det til dig
cecilie1984 skriver: har lige skrevet hende der komførst om hun er interesseret hvis ikke går det til dig
Lyder bare super fint..
Undskyld mit sene svar, jeg er ik så god til at finde ud a baby.dk
Det pænt a dig, men jeg ved ik kønnet endnu, så det ville ik være pænt a mig at optage den
Men jeg har bestemt vi må eje sådan en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128