3d scanning hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår ville det være bedst med 3d scanning

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.067 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Sujan

Ja jeg har fået en 3d scanning i julegave. Og så skal jeg bestille tid.

De skriver det er bedst mellem uge 28-32 men hvad uge skal jeg vælge???? der er tider begge dage. Ved godt der kun er 10 dage imellem. Men alligevel:-)

Er så spændt, men vil helst ikke tage scanningen for tidligt, hvis man får mere ud af at vente de dage.

Hvad siger i piger.. hvornår vil det være bedst????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

dola

Tja.. jeg har stemt blank da jeg ikke skal have en 3D scanning, har ikke rigtigt tid eller penge til det..

Men lyder da spændende...

Anmeld

26. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi fik 3 d scaning i uge 28 og det var bare det fedest. Kunne se baby helt tydeligt og da hun blev født kunne man tydeligt se at det var den samme baby som på 3 d. Jo mere fostervand der er jo klare bliver billedet. Jo længer hen i graviteret man kommer des mindre vand bliver der! Vh stine

Anmeld

26. december 2011

JH12

Da jeg fik lavet en tidlig kønsscanning, sagde jordmoren, at hvis jeg ville have en scanning igen senere, for at se den bette.. Ville hun varmt anbefale uge 28, 29 og 30, hvornår indenfor de 3 uger, var lige meget, men det var der man fik allermest ud af scanningen, så hvornår du vælger at gøre det, er nok mere et spørgsmål om hvor længe du kan vente

Anmeld

26. december 2011

Sujan

Tak for svar:-)

Slet ikke flere der vil stemme???

Anmeld

26. december 2011

blomst84

Jeg blev 3D scannet i uge 28 og 31.. Da hun ikke ville samarbejde den første gang så jeg har stemt ligegyldigt for man kunne se det samme selvom der var noget tid imellem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.