er det smart eller dumt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger....

Jeg vælger lige at være anonym i første omgang... Jeg har brug for jeres syn eller mening omkring noget.... Har ikke brug for at blive svinet til eller kaldt ansvarsløs eller andet....
Sagen er den at jeg venter mit 2 barn til foråret og det er en graviditet jeg er alene om da faderen er smuttet og ikke vil vedkende sig noget inden der er beviser på det... Nu er sagen den at jeg for nogle uger siden fik kontakt med en gammel flirt igen.. Men også en fyr der altid har været en rigtig god ven... Jeg kender ham rigtig godt... Har kendt ham siden han var 17 nu er han næsten 30... Vi har skrevet og snakket rigtig meget sammen og han kender alt til min situation og har absolut ingen problemer med det... Han kan ik selv få børn så han giver sine nevøer og niecer sin kærlighed og ved han ville gøre det samme med mine børn.... Nu til mit problem... Desværre har han en meget broget fortid... Han har indtil for halvandet år siden været narkoman... Begået indbrud for at skaffe penge til sit stof osv..
. Dog har bjerg haft en dom for vold i nogen grad for sådan er han slet ikke... Han hader vold... Nu har han været stoffri i halvandet år og er begyndt at bygge sit liv op forfra... Lejlighed, skal starte i lære som slagter til januar.... Er virkelig stolt af ham... Men hvad med ham og mig? Burde jeg holde mig fra ham pga hans fortid ? Eller er det okay at gøre som jeg har sagt til ham... Se tiden an og hvis han får styr på de sidste ting i sit liv så se hvor det bringer os hen... Han er bare så fantastisk et menneske og ku sagtens blive rigtig forelsket i ham... Men tænker også om det vil få konsekvenser for mig og den lille ny i form af barnets rigtige far hvis han ville finde ud af jeg er sammen med en tidligere narkoman.... Men min mening er bare at alle fortjener en chance mere i livet hvis de virkelig vil også til at finde kærligheden..
. Også folk med en blakket fortid...

Hvad sys i? Er jeg helt ude på et sidespor?

Undskyld det blev lidt langt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

K.Rehder

Anonym skriver:

Hej piger....

Jeg vælger lige at være anonym i første omgang... Jeg har brug for jeres syn eller mening omkring noget.... Har ikke brug for at blive svinet til eller kaldt ansvarsløs eller andet....
Sagen er den at jeg venter mit 2 barn til foråret og det er en graviditet jeg er alene om da faderen er smuttet og ikke vil vedkende sig noget inden der er beviser på det... Nu er sagen den at jeg for nogle uger siden fik kontakt med en gammel flirt igen.. Men også en fyr der altid har været en rigtig god ven... Jeg kender ham rigtig godt... Har kendt ham siden han var 17 nu er han næsten 30... Vi har skrevet og snakket rigtig meget sammen og han kender alt til min situation og har absolut ingen problemer med det... Han kan ik selv få børn så han giver sine nevøer og niecer sin kærlighed og ved han ville gøre det samme med mine børn.... Nu til mit problem... Desværre har han en meget broget fortid... Han har indtil for halvandet år siden været narkoman... Begået indbrud for at skaffe penge til sit stof osv..
. Dog har bjerg haft en dom for vold i nogen grad for sådan er han slet ikke... Han hader vold... Nu har han været stoffri i halvandet år og er begyndt at bygge sit liv op forfra... Lejlighed, skal starte i lære som slagter til januar.... Er virkelig stolt af ham... Men hvad med ham og mig? Burde jeg holde mig fra ham pga hans fortid ? Eller er det okay at gøre som jeg har sagt til ham... Se tiden an og hvis han får styr på de sidste ting i sit liv så se hvor det bringer os hen... Han er bare så fantastisk et menneske og ku sagtens blive rigtig forelsket i ham... Men tænker også om det vil få konsekvenser for mig og den lille ny i form af barnets rigtige far hvis han ville finde ud af jeg er sammen med en tidligere narkoman.... Men min mening er bare at alle fortjener en chance mere i livet hvis de virkelig vil også til at finde kærligheden..

Først og fremmest skal du have et

Synes du skal følge dit hjerte...mennesker forandre sig! Og hvis i to kan blive lykkelige sammen og danne en ny familie, så kan jeg ikke se nogen problemer i det.

Al held og lykke til jer

Anmeld

26. december 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Hej piger....

Hej

Du er inde på noget af det helt rigtige, folk skal have lov at have en chance mere, hvis de har lært af deres fejl i livet, og gerne vil slå en streg i sandet og begynde forfra.

Jeg syntes det er så stort af dig, at du har denne tankegang, for det er synd for de folk der virkelig forandre sig og ikke for anderkendelse for dette, da det jo er en stor ting for et menneske at forlade et sådan tidligere liv.

Så hvor er du bare sej, at du vil give ham en chance, er helt sikker på at det er noget han vil værdsætte rigtigt meget.

så ja se tiden an, og se om det udvikler sig, syntes jeg lyder helt fint.

Vedr. barnets far, ja så skal han jo ikke bestemme hvem du er kærste med, nu hvor i ikke er sammen mere, har han jo "kun" ret til samværdet med sit barn, mere har han jo sådan set ikke med dig at gøre vel ?

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg har jo også mest lyst til bare at følge mit hjerte.... Det har jeg ikke gjort rigtig længe... Og har længe forsømt mig selv og næsten bildt mig selv ind at jeg aldrig blir lykkelig igen....

Og tak for krammet ;-)

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Michael... Jeg er glad for du deler mit synspunkt med hensyn til folk med en blakket fortid... For nej der er mange der ikke forstår hvor stort det er for ham at ha sluppet det der har været hans liv i 15 år....

Og mange tak for de pæne ord.. Det er dejligt at høre at nogen sys og forstår min tankegang og mine følelser....

Og nej jeg har absolut intet med barnets far at gøre overhovedet....
Er nok bare bange for han ville ødelægge det for mig eller ramme mig via vores datter hvis han fik nys om at det er en med sådan en fortid jeg er sammen med..... Men det skal ikke holde mig tilbage det ved jeg ;-)

Anmeld

26. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej piger....

Hvis han har bevis på han har været stoffri i de halvandet år tror jeg ikke der sker noget ved det, ville dog sikre mig dette så du ikke rissikere noget. syns ikke man skal dømme en person på sin fortid. man har lov at ændre sig. vil dog tage det stille og roligt, som du også skriver, og nok ikke vælge bopæl med ham det første stykke tid. Held og lykke med det

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Ja det har han faktisk... Han aflægger urin og blodprøver hver 14 dag... Han tilbød faktisk selv at vise mig det uden jeg havde spurgt... Nok mest fordi jeg tror det betyder så meget for ham at jeg tror på ham...
Men nej har bestemt ikke travlt og slet ikke med at flytte sammen med ham... Han har fået lejlighed i samme by som mig såå ;-)

Anmeld

26. december 2011

B&J

Du skal følge dit hjerte folk forandre sig... og man kan altid ha gjord noget dumt og rette op på det og det er han da ved i den aller største grad og det er super flot men spørgsmålet er jo om han er klar til nyt liv ny familie ansvar osv har han ansvar nok til at passe på ham selv og jer... syntes virkelig i skal sætter jer samme og snakke med hinanden om det

Anmeld

26. december 2011

Barbamama

Ja personligt ville jeg ikke være sammen med ham. Jeg undgår folk af den type og har altid gjort det. Og især nu hvor jeg har et barn. Det kan godt være han har ændret sig. Jeg ville bare altid være bange for at han ville falde i igen. Og samtidig ville jeg også være bange for at han kendte en masse "forkerte" mennesker, som jeg IKKE ville ønske at komme i kontakt med.

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Altså generelt er det bare super alt han har gjort uden tvivl... Men ja har jo også selv været lidt bange for om en ny familie med to børn vil blive for meget for ham.. Og derfor jeg har sagt jeg sys han skal samle de sidste brikker og det sidste styrke inden vi begynder på noget og det er han heldigvis enig med mig i ;-) til dels... Han mener han er helt klar... Jeg vælger at sige at hvis det skal være os kan vi sagtens vente lidt og det ku han kun give mig ret i ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.