Anonym skriver:
Hej piger....
Jeg vælger lige at være anonym i første omgang... Jeg har brug for jeres syn eller mening omkring noget.... Har ikke brug for at blive svinet til eller kaldt ansvarsløs eller andet....
Sagen er den at jeg venter mit 2 barn til foråret og det er en graviditet jeg er alene om da faderen er smuttet og ikke vil vedkende sig noget inden der er beviser på det... Nu er sagen den at jeg for nogle uger siden fik kontakt med en gammel flirt igen.. Men også en fyr der altid har været en rigtig god ven... Jeg kender ham rigtig godt... Har kendt ham siden han var 17 nu er han næsten 30... Vi har skrevet og snakket rigtig meget sammen og han kender alt til min situation og har absolut ingen problemer med det... Han kan ik selv få børn så han giver sine nevøer og niecer sin kærlighed og ved han ville gøre det samme med mine børn.... Nu til mit problem... Desværre har han en meget broget fortid... Han har indtil for halvandet år siden været narkoman... Begået indbrud for at skaffe penge til sit stof osv..
. Dog har bjerg haft en dom for vold i nogen grad for sådan er han slet ikke... Han hader vold... Nu har han været stoffri i halvandet år og er begyndt at bygge sit liv op forfra... Lejlighed, skal starte i lære som slagter til januar.... Er virkelig stolt af ham... Men hvad med ham og mig? Burde jeg holde mig fra ham pga hans fortid ? Eller er det okay at gøre som jeg har sagt til ham... Se tiden an og hvis han får styr på de sidste ting i sit liv så se hvor det bringer os hen... Han er bare så fantastisk et menneske og ku sagtens blive rigtig forelsket i ham... Men tænker også om det vil få konsekvenser for mig og den lille ny i form af barnets rigtige far hvis han ville finde ud af jeg er sammen med en tidligere narkoman.... Men min mening er bare at alle fortjener en chance mere i livet hvis de virkelig vil også til at finde kærligheden..
. Også folk med en blakket fortid...
Hvad sys i? Er jeg helt ude på et sidespor?
Undskyld det blev lidt langt....
Hej
Du er inde på noget af det helt rigtige, folk skal have lov at have en chance mere, hvis de har lært af deres fejl i livet, og gerne vil slå en streg i sandet og begynde forfra.
Jeg syntes det er så stort af dig, at du har denne tankegang, for det er synd for de folk der virkelig forandre sig og ikke for anderkendelse for dette, da det jo er en stor ting for et menneske at forlade et sådan tidligere liv.
Så hvor er du bare sej, at du vil give ham en chance, er helt sikker på at det er noget han vil værdsætte rigtigt meget.
så ja se tiden an, og se om det udvikler sig, syntes jeg lyder helt fint.
Vedr. barnets far, ja så skal han jo ikke bestemme hvem du er kærste med, nu hvor i ikke er sammen mere, har han jo "kun" ret til samværdet med sit barn, mere har han jo sådan set ikke med dig at gøre vel ?
Anmeld