er der mon nogen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Mamamischa

fra køge af herinde som kunne tænke sig at mødes en dag ? kender bare ingen i køge ehhehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Diana...

Jeg er fra køge men bor i jylland men er i køge en gang om måneden ca og besøge venner og familie så hvis i fra køge finde på at mødes er jeg frisk os. selv om jeg bor i jylland...

Knus Diana som savner sjælland

Anmeld

1. marts 2009

Mamamischa

det lyder godt Har kun boedet her i 4måneder og hende jeg kendte er flyttede så keder mig lidt når manden er ude hehe

Anmeld

1. marts 2009

Pia.

Mamamischa skriver:

det lyder godt Har kun boedet her i 4måneder og hende jeg kendte er flyttede så keder mig lidt når manden er ude hehe

Er bare nysgerrig - hvor henne ved Køge bor du ? er meget kendt i Køge/Herfølge...

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

PiaR skriver:

Er bare nysgerrig - hvor henne ved Køge bor du ? er meget kendt i Køge/Herfølge...

Hva søren søde Pia der er du jo

Anmeld

1. marts 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Hva søren søde Pia der er du jo

He he... Ja her gemmer jeg mig...

Min mindste mand havde fødselsdag i går så der var lidt gæster og så har jeg haft et par travle dage...

Men ja her er jeg... har du det godt søde - og hvordan har den lille Lucas det...

Knus Pia.

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

PiaR skriver:

Min mindste mand havde fødselsdag i går så der var lidt gæster og så har jeg haft et par travle dage...

Men ja her er jeg... har du det godt søde - og hvordan har den lille Lucas det...

Knus Pia.

Endnu en fødselsdag ej det var synd vi ikke lige vidste det så han os kunne få nogen hilsner fra os...

Så får han lige en fra mig af her...

STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN I GÅR MADS
håber du havet en fantastisk dag...

Jep jeg har det fantastisk, er lidt træt men det er jo fantastisk det hele hi hi.

Lille Lucas er bare så skøn og dejlig nem indtil videre hi hi der skal nok komme nogen hårde nætter osv men ind til vider har han kun vågnet 1 gang om natten dejligt og han er en rigtig lille hygge trold elsker bare ligge os stiger og sutte på fingre på sin mors mave. er SMASK forelsket i den lille fyr.

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

PiaR skriver:

Knus Pia.

Hvad med dig?

Anmeld

1. marts 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Endnu en fødselsdag ej det var synd vi ikke lige vidste det så han os kunne få nogen hilsner fra os...

Så får han lige en fra mig af her...

STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN I GÅR MADS
håber du havet en fantastisk dag...

Jep jeg har det fantastisk, er lidt træt men det er jo fantastisk det hele hi hi.

Lille Lucas er bare så skøn og dejlig nem indtil videre hi hi der skal nok komme nogen hårde nætter osv men ind til vider har han kun vågnet 1 gang om natten dejligt og han er en rigtig lille hygge trold elsker bare ligge os stiger og sutte på fingre på sin mors mave. er SMASK forelsket i den lille fyr.

Hvor lyder det bare dejlige... - skriver lige privat, så vi ikke ødelægger en andens tråd...

KNUS

Anmeld

1. marts 2009

Mamamischa

jeg bor på strandvejen

Hehe det ok i skriver her tager det ikke så tungt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.