Bryllup snart!! Hjælp piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2011

MIWULA

Jaa nu skal jeg jo snart giftes men jeg er kommet i tanke om nogle ting jeg ikk helt har styr på så håber lidt på i kan hjælpe mig.

Hvor meget drikkelse skal jeg have pr person??

Tjener - Hvornår ville i sige de skulle være der fra og hvor mange timer kan man tillade sig de skal være der??

Vi skal giftes kl 12 i kirken også derefter skal vi jo selvf ha taget billeder mens folk selv kan bestemme om de vil hjem en tur eller ned i lokalet hvor der er lidt hapser og velkomsdrinks også starter middagen kl 16.30 Så hvornår ville i sætte tjerner på?? Jeg har bestilt 4 tjerner af nogle som nogle kender.

Håber i kan hjælpe. Er måske begyndt og stresse lidt. haha vi skal giftes den 4 februar men starter uddanelse her 16 januar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

roenlund

MIWULA skriver:

Jaa nu skal jeg jo snart giftes men jeg er kommet i tanke om nogle ting jeg ikk helt har styr på så håber lidt på i kan hjælpe mig.

Tjener - Hvornår ville i sige de skulle være der fra og hvor mange timer kan man tillade sig de skal være der??

Vi skal giftes kl 12 i kirken også derefter skal vi jo selvf ha taget billeder mens folk selv kan bestemme om de vil hjem en tur eller ned i lokalet hvor der er lidt hapser og velkomsdrinks også starter middagen kl 16.30 Så hvornår ville i sætte tjerner på?? Jeg har bestilt 4 tjerner af nogle som nogle kender.

Håber i kan hjælpe. Er måske begyndt og stresse lidt. haha vi skal giftes den 4 februar men starter uddanelse her 16 januar.

mht til tjenere så ved de det oftest selv, hvis du ringer og snakker med dem om hvad der skal laves så ved de selv hvornår det er smart at komme... det kommmer and på mange ting, velkomstdrinks, snacks og om de skal hjælpe med at varme mad mm.

Anmeld

26. december 2011

MIWULA

roenlund skriver:

mht til tjenere så ved de det oftest selv, hvis du ringer og snakker med dem om hvad der skal laves så ved de selv hvornår det er smart at komme... det kommmer and på mange ting, velkomstdrinks, snacks og om de skal hjælpe med at varme mad mm.

Jeg har bare regner mig frem til at det ville blive ca 10 timer er det ikk for meget ??

Anmeld

26. december 2011

sandorff

MIWULA skriver:

da vi blev gift kom mine tjenere et par timer FØR gæsterne så de kunne gøre netop velkomstdrinks klar, tage imod alt der blev leveret, tænde lys, anrette det man godt kunne anrette før tid osv.

Anmeld

26. december 2011

MIWULA

sandorff skriver:

da vi blev gift kom mine tjenere et par timer FØR gæsterne så de kunne gøre netop velkomstdrinks klar, tage imod alt der blev leveret, tænde lys, anrette det man godt kunne anrette før tid osv.

okey hvor mange timer var de der?

Anmeld

26. december 2011

sandorff

MIWULA skriver:

okey hvor mange timer var de der?

jamen som du selv siger 10-12 timer....

Anmeld

26. december 2011

MIWULA

sandorff skriver:

jamen som du selv siger 10-12 timer....

okey så er jeg mere rolig. hehe

Anmeld

26. december 2011

roenlund

10 timer er ikke meget til et bryllup, jeg var engang ude i 16...

Anmeld

26. december 2011

katrine26

10-12 timer er meget normalt for servering personale. du skal nok regne med halv til hel flsake vin til folk. hvid til forret og rød til hovederet.

Så er ca. et glas velkomsdrink nok det plejer det at være.

Et lille fif til en lækker velkomsdring. Tag hvidvin og bland op med hyldebær saftevand og prop nogle frussen jordbær i det smager mums.

Så er der efter maden, sodavand ( plus til unde maden for dem som ikke drikker.) et par glas til hver, øl ca. 3-4 glas/flaske til hver vis der er fri bar.

Plus en lille hapser til kaffen.

Held og lykke med brylluppet.

Katrine26

Anmeld

26. december 2011

MIWULA

katrine26 skriver:

10-12 timer er meget normalt for servering personale. du skal nok regne med halv til hel flsake vin til folk. hvid til forret og rød til hovederet.

Så er ca. et glas velkomsdrink nok det plejer det at være.

Et lille fif til en lækker velkomsdring. Tag hvidvin og bland op med hyldebær saftevand og prop nogle frussen jordbær i det smager mums.

Så er der efter maden, sodavand ( plus til unde maden for dem som ikke drikker.) et par glas til hver, øl ca. 3-4 glas/flaske til hver vis der er fri bar.

Plus en lille hapser til kaffen.

Held og lykke med brylluppet.

Katrine26

Tusind tak. Det hjalp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.