Frøken Christiansen skriver:
hej alle god baghjul ja må sku nok indrømme at efter den gode mad jule aften og julefrokost igår, så træder jeg sku ikke op på vægten idag
men er dog startet på kur igen, men venter så med at gå op på vægten til på mandag, så er det nemlig 10 dage siden jeg vejede mig lidt og kan nok bedre lide det resultat vægten siger der frem for nu hehe
rigtig godt nytår til alle ses i 2012. 
nå gik op på vægten alligevel imorgen og den sagde + 1,2 kg siden den 23, det var lidt øv men troede at det var værre, men vi har så reddet os en gang omgangssyge så har simpelthen ikke kunnet få noget mad ned siden jeg tog en nupo kl 9 imorges, det har så resulteret i( og skal sige at jeg lige gik på vægten igen her til aften for at se om det skulle have nogen indvirkning at jeg ikke havde kunnet få noget mad ned), og jo jeg havde tabt 900g. så er 300g. fra før jul så er jeg heldig taber jeg de 300g. i løbet af natten
men har da heldigvis lige kunne få lidt suppe ned jeg selv lavede, så håber jeg på at blive rask til imorgen, for det er godt nok ikke sjovt at have det sådan når man os har to børn hjemme puha.. god aften til alle 
Anmeld