vægttab uge 4. på nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. december 2011

bobbles

hej alle god baghjul ja må sku nok indrømme at efter den gode mad jule aften og julefrokost igår, så træder jeg sku ikke op på vægten idag  men er dog startet på kur igen, men venter så med at gå op på vægten til på mandag, så er det nemlig 10 dage siden jeg vejede mig lidt og kan nok bedre lide det resultat vægten siger der frem for nu hehe  rigtig godt nytår til alle ses i 2012.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

B&J

håber ikke julemaden har givet det hele et chok jo gerne i den rigtige retning

syntes det er så flot du kæmper med nupoen...

Anmeld

26. december 2011

bobbles

B&J skriver:

håber ikke julemaden har givet det hele et chok jo gerne i den rigtige retning

syntes det er så flot du kæmper med nupoen...

nej jeg er stadig fast besluttet på at kæmpe mod overvægten, er bare ret sikker på jeg nok har taget 1 eller 2 kg på henover weekenden  så vælger derfor at vente med at gå på vægten til på mandag for så når jeg forhåbentlig at smide de kg jeg har taget på i weekenden

Anmeld

26. december 2011

B&J

Frøken Christiansen skriver:

nej jeg er stadig fast besluttet på at kæmpe mod overvægten, er bare ret sikker på jeg nok har taget 1 eller 2 kg på henover weekenden  så vælger derfor at vente med at gå på vægten til på mandag for så når jeg forhåbentlig at smide de kg jeg har taget på i weekenden

sååå sejt jaaa de skal nok være væk igen

Anmeld

26. december 2011

Dianaaa

det er rigtigt flot at du allerede har tabt dig så meget, -13,2 kg, er det kun begrund af nupo ? for skal selv igang inden så længe så vil da lige hører  ?

Anmeld

26. december 2011

bobbles

Dianaaa skriver:

det er rigtigt flot at du allerede har tabt dig så meget, -13,2 kg, er det kun begrund af nupo ? for skal selv igang inden så længe så vil da lige hører  ?

-13,2 kg det er siden september, på nupo(der startede jeg den 1 dec) der har jeg tabt 6,9 kg. men det er den mest effektive slankekur for mig( og tro mig jeg har virkelig prøvet mange ting i løbet af årene).

Anmeld

26. december 2011

Dianaaa

-13,2 kg det er siden september, på nupo(der startede jeg den 1 dec) der har jeg tabt 6,9 kg. men det er den mest effektive slankekur for mig( og tro mig jeg har virkelig prøvet mange ting i løbet af årene).

nåååe sorry ! men det er stadig nogen flotte tal

uuh glæder mig helt til at  jeg skal igang

Anmeld

26. december 2011

bobbles

hej alle god baghjul ja må sku nok indrømme at efter den gode mad jule aften og julefrokost igår, så træder jeg sku ikke op på vægten idag  men er dog startet på kur igen, men venter så med at gå op på vægten til på mandag, så er det nemlig 10 dage siden jeg vejede mig lidt og kan nok bedre lide det resultat vægten siger der frem for nu hehe  rigtig godt nytår til alle ses i 2012.

nå gik op på vægten alligevel imorgen og den sagde + 1,2 kg siden den 23, det var lidt øv men troede at det var værre, men vi har så reddet os en gang omgangssyge så har simpelthen ikke kunnet få noget mad ned siden jeg tog en nupo kl 9 imorges, det har så resulteret i( og skal sige at jeg lige gik på vægten igen her til aften for at se om det skulle have nogen indvirkning at jeg ikke havde kunnet få noget mad ned), og jo jeg havde tabt 900g. så er 300g. fra før jul så er jeg heldig taber jeg de 300g. i løbet af natten  men har da heldigvis lige kunne få lidt suppe ned jeg selv lavede, så håber jeg på at blive rask til imorgen, for det er godt nok ikke sjovt at have det sådan når man os har to børn hjemme puha.. god aften til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.