Julen 2011 - billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.075 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. december 2011

BellaT

Bare lige et par billeder herfra juletiden. Håber I vil dele lidt også. Jo, kom nu! Bare lige en god lang julebilledtråd..

De første 2 er vi på juletræsjagt, de sidste 3 er fra juleaften.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

BellaT

Nå! Vil I så lige komme igang, hva'! Jeg er helt lost og uopdateret ang. juliungerne, fordi jeg ikke er på fb mere. Så bare lige én lille billedtråd, hva'?.............

Anmeld

27. december 2011

linemus

Dejligt at se billeder, Helle. Hvor bliver hun stor, men det gør Sofie jo også Går det godt?

Jaaaa, en mega billedtråd, det trænger vi til. Jeg skal nok tilføje mine, når jeg sidder ved den anden computer.

Glædelig bag-jul

Anmeld

29. december 2011

BellaT

Tak Line! Ja, det går fint. Glæder mig til billeder!

Men når I andre ikke vil, så smider jeg lige et par mere...

Julebilleder:

Anmeld

4. januar 2012

linemus

Sikke mange rådyr!!! Vildt. Hvor er det henne?

Og nu skal jeg nok smide de billeder

Anmeld

4. januar 2012

linemus

DECEMBER-SPAM 2011

Anmeld

4. januar 2012

BellaT

Nåeerrh, tak for kigget, Line. Dejlige julebilleder.

Hvor bliver den lille Sofie også stor og "børneagtig" at se på. Snart slut med baby-looket.

Anmeld

5. januar 2012

linemus

Ja, det går altså hurtigt. Hun er så bestemt og vil selv heeeele tiden - lige fra at smørre sin egen mad (med en gaffel?) til selv at tage flyverdragt på. Er Malia også det? Og så snakker hun som et vandfald. Kommer rendende ud til mig i køkkenet og peger og fortæller løs - jeg kan selvfølgelig ikke forstå en brik af det, men det lyder så sjovt, for hun har samme tonefald som når de andre børn skal fortælle noget Det er helt vildt, sådan en udvikling, der er sket på de sidste 2 måneder. Og tydeligt, at hun har ældre søskende

Anmeld

5. januar 2012

BellaT

linemus skriver:

Ja, det går altså hurtigt. Hun er så bestemt og vil selv heeeele tiden - lige fra at smørre sin egen mad (med en gaffel?) til selv at tage flyverdragt på. Er Malia også det? Og så snakker hun som et vandfald. Kommer rendende ud til mig i køkkenet og peger og fortæller løs - jeg kan selvfølgelig ikke forstå en brik af det, men det lyder så sjovt, for hun har samme tonefald som når de andre børn skal fortælle noget Det er helt vildt, sådan en udvikling, der er sket på de sidste 2 måneder. Og tydeligt, at hun har ældre søskende

Ha Ha, det der med vandfaldet det sker også tit her. Fatter ingenting. Men jo, hun prøver også alt muligt selv. Både flyverdragt og strømper og sko. Hun kan sidde lææænge og forsøge. Helt alene og helt stille. Enten til det lykkes eller til hun opgiver. Den anden dag gav hun dukken tøj på selv. Hun sad længe tålmodigt og bøvlede og til sidst var dukken påklædt. Sejr! Men hun er ikke sådan at hun VIL selv og bliver sur hvis man hjælper. Ikke endnu ihvertfald.

De to søskende leger mere og mere sammen og det giver altså mange knus og kys fra storebror at blive stor og legekammeratagtig. Den anden aften havde de lukket døren ind til Phillips værelse og de legede derinde i en halv time. Med lyde og store grin hele tiden. (Var jo henne ved døren og lytte flere gange..)

Anmeld

6. januar 2012

linemus

Nårh, hvor lyder hun sød Og der er da ikke noget bedre, end så kærlig en storebror

Det er nemlig skønt, at de nu har fået en alder, hvor de kan lege sammen med de ældre søskende. Sofie er også tit med til at lege, og jeg har jo to gode barnepiger i Nanna og Signe, der også gerne hjælper hende med at få overtøjet på. Især Nanna tager sig meget af Sofie og tager hende med, hvis hun går i et andet rum for at lege eller se fjernsyn. Sofie kan lege klæd ud og prinsesse og pynte sig med Nanna, lege med bamser og dyr med Signe og løbe skrigende rundt med Sebastian i hælene. Her er altid noget at give sig til Og så elsker hun at lege med dukker og køre dem rundt i dukkevogn. Hun er altså bare noget helt særligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.