Ondt i underlivet. hjælp. ikke for sarte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja jeg har aldrig haft nogle problemer der nede, andet en meget udflåd da jeg var gravid.

Ja at skulle til lægen med sådan noget, og en ting er sikkert jeg skal ikke have de der jern tingester op når man har så ondt der nede.

Nej, jeg forstår dig virkelig godt.

Da jeg skulle tjekkes første gang jeg havde udbrud af herpes skulle lægen også undersøge mig med den der skide jernting, hold kæft hvor jeg skreg.

Der skal bare ikke pilles dernede når man i forvejen har ondt!

Håber du snart får det bedre, det er så træls med problemer i de nedre regioner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej, jeg forstår dig virkelig godt.

Da jeg skulle tjekkes første gang jeg havde udbrud af herpes skulle lægen også undersøge mig med den der skide jernting, hold kæft hvor jeg skreg.

Der skal bare ikke pilles dernede når man i forvejen har ondt!

Håber du snart får det bedre, det er så træls med problemer i de nedre regioner.

ja og tak

Anmeld

25. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

Lidt flov, derfor ano, der kan også skrives ano.

Jeg har svie, kløe, ondt i skeden. Har kløet, nok derfor det svier nu. Har nu kigget mig der nede "inde" og der er to pletter som nærmest er åbne gule væskende pletter. Har også fået mere udflåd.

Jeg burde ikke kunne have herpes, da jeg har haft noget menigitis, pga herpes, og det burde man kun få en slags udbrud af.

Jeg lugter ikke.
Nogle ideer.?¨
Kan det godt bare være rifter efter sex, som jeg så har kløet i? for det er det jeg selv tror det er.

Har fast kæreste og regner ikke med at han har været en tur i byen.

human popyloma virus kan give udslag alla det du beskriver. ikke sikker det er det meeen ville få det tjekket tror jeg

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

Sådan nogle ture kender jeg for godt, og jeg bliver tjekket ved lægen hver gang og de kan intet finde når de kigger... De siger hver gang, det er dit udflåd... Hmm.... 

Lige i dit tilfælde har jeg ikke lige et svar... 

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

human popyloma virus kan give udslag alla det du beskriver. ikke sikker det er det meeen ville få det tjekket tror jeg

Ja tak det må jeg nok, tænker også at det er en god ide, hvis mine mave smerter også har noget med det af gøre.

Anmeld

25. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja tak det må jeg nok, tænker også at det er en god ide, hvis mine mave smerter også har noget med det af gøre.

ja lige præcis ...

Anmeld

26. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen for pokker det var da en grim ting Håber bare at det gør så ondt, fordi jeg har kløet meget

Du må lige få fundet en akutåbent apotek og få en stikpille og en salve så hjælper det hurtigt.

Husk vand og især sæbe er forbudt.
Køb også en intimkur (stikpille i tablétform) så du kan få genoprettet PH-ballancen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.