kælenavne/øgenavne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.129 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2011

Kay

hej alle gravide kvinder og jer der har været gravide....

har i fået nogle søde kælenavne i graviditeten og hvor tidligt kom de???

her gik der ikke længe... allerede som 7+2 bagynte min mor at kalde mig flodhest... og min bror sys det var sjovere at kalde mig det på tysk... nemlig "Nilpferd" så til jul stod der til grevinde Nilpferd på mine gaver....

det kan måske lyde ondt eller hårdt men det er kærligt ment og sådan er vi i min familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Kay skriver:

her gik der ikke længe... allerede som 7+2 bagynte min mor at kalde mig flodhest... og min bror sys det var sjovere at kalde mig det på tysk... nemlig "Nilpferd" så til jul stod der til grevinde Nilpferd på mine gaver....

det kan måske lyde ondt eller hårdt men det er kærligt ment og sådan er vi i min familie

Min mand kaldte mig (kærligt) for tykke fra uge 10-11 da min svigermor, der på det tidspunkt ikke anede noget, sagde at jeg heller måtte stoppe med alt den junk food, for jeg var blevet tyk.

Hen imod slutningen af graviditeten begyndte han at kalde mig for pingvin da jeg, ifølge ham, gik som en pingvin.

Da vi nåede vinteren begyndte jeg at bruge en dunfrakke og så kaldte han mig for juleklokke pga. Anders And i juleshowet.

Anmeld

25. december 2011

Mor til Mike

Kay skriver:

Min kæreste kaldte mig for babymaker under hele min graviditet, synes simpelthen det var sådan et sødt kælenavn.. 

Anmeld

25. december 2011

DitteFisk

Hahaha Nilpferd xD! 

Jeg havde også mange navne da det var mig. Deriblandt tykke, flodhest og hval..

Anmeld

25. december 2011

Kay

Malle skriver:

Min mand kaldte mig (kærligt) for tykke fra uge 10-11 da min svigermor, der på det tidspunkt ikke anede noget, sagde at jeg heller måtte stoppe med alt den junk food, for jeg var blevet tyk.

Hen imod slutningen af graviditeten begyndte han at kalde mig for pingvin da jeg, ifølge ham, gik som en pingvin.

Da vi nåede vinteren begyndte jeg at bruge en dunfrakke og så kaldte han mig for juleklokke pga. Anders And i juleshowet.

hihi ej hvor sødt

Anmeld

25. december 2011

bøgelund

Kay skriver:

min svigerfar kaldte mig "fede Dorrit".. (terkil i knibe)

og det var os kærligt ment..  

Anmeld

25. december 2011

Kay

Gigl skriver:

Hahaha Nilpferd xD! 

Jeg havde også mange navne da det var mig. Deriblandt tykke, flodhest og hval..

ja ik... og så blev grevinde sat foran fordi de mener det lyder lidt som et adeligt efternavn.... hihihi

Anmeld

25. december 2011

DitteFisk

Kay skriver:

ja ik... og så blev grevinde sat foran fordi de mener det lyder lidt som et adeligt efternavn.... hihihi

Og så i 8. uge ååh dog! Mesterligt - intet mindre.

Anmeld

25. december 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Kay skriver:

hihi ej hvor sødt

ja... de hænger dog stadig ved....

Anmeld

25. december 2011

Kay

Gigl skriver:

Og så i 8. uge ååh dog! Mesterligt - intet mindre.

ja... men får også afvide jeg skal passe på ikke at tage alt det på jeg lige har tabt... og det er jo også fair nok... men har bedt dem om at vente med at sige det til min kvalme periode er overstået... for jeg er nød til at spise det der ikke giver mig kvalme... heldigvis er det meste af det frugt... og så lige ristede krydderboller med smør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.