Menstruation efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg fødte for snart 3 måneder siden og er nu på piller.

Nu holder jeg så "p pille pause" hvor mens skulle komme og det er den også, den er kommet i dag men jeg synes at jeg bløder noget mindre end jeg gjorde når jeg havde mens før jeg blev gravid?

Det gør mig selvfølgelig intet at bløde mindre men er det normalt og har andre prøvet dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

lycly

Anonym skriver:

Jeg fødte for snart 3 måneder siden og er nu på piller.

Nu holder jeg så "p pille pause" hvor mens skulle komme og det er den også, den er kommet i dag men jeg synes at jeg bløder noget mindre end jeg gjorde når jeg havde mens før jeg blev gravid?

Det gør mig selvfølgelig intet at bløde mindre men er det normalt og har andre prøvet dette?

Jeg er ikke på p-piller, men jeg synes også jeg bløder mindre end jeg plejede. Eller, "mængden" er nok den samme, men i meget kortere tid. Ved ikke rigtig om det er normalt, men tror ikke det er noget der gør noget. Bare man bløder, så er det jo tegn på at det fungerer dernede

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg er ikke på p-piller, men jeg synes også jeg bløder mindre end jeg plejede. Eller, "mængden" er nok den samme, men i meget kortere tid. Ved ikke rigtig om det er normalt, men tror ikke det er noget der gør noget. Bare man bløder, så er det jo tegn på at det fungerer dernede

Dejligt at høre at andre har oplevet det samme.

Her er mængden nemlig også noget mindre end den var før jeg blev gravid, så nu må jeg se hvor længe perioden varer.

Og ja, det er nu rart nok ikke at bløde meget for jeg hader at have det månedlige, men man vil nu gerne vide det er ok alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.