YIIIIIIHAAAAAA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Anna-Rosa

:)):))
Dette indlæg har intet med børn at gøre..men er bare så overlykkelig så jeg er nødt til at dele det med jer:
Vi er lige idag blevet eninge med det bggefirma som skal bygge vores drømmebolig, så nu er vi blevet lovet at vores splitz splans neues hus står klar til jul...(Vi skal lige have de sidste beregninger og tilladelsen på plads) HUUUURRAAA..

Jeg er bare så glad...og savner virkelig min opvaskemaskine :D

Anja -Der næsten synes det her er lige så fedt at fortælle, som da jeg ventede mig:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Mie A

Det er da en fed julegave at få....:D
Stort tillykke med den gode nyhed!
Knus

Anmeld

4. marts 2008

ivfmarie

Ahhh, top nice!

Det må være herrefedt at flytte ind i et spritnyt hus - og det er et I selv har tegnet, ikk? Det må bare være endnu bedre - så er alt som man vil ha det!

Marie - der godt ku tænke sig at ændre en ting eller tusind hvor vi bor!

Anmeld

4. marts 2008

Anna-Rosa

Ja det er bare fantastico... Og jo vi har selv haft en forestilling om hvad vi kunne tænke os, og har så fået en arkitekt til at tegne det... Det bliver fandme dejligt at få alle sine ting pakket ud igen som så til den tid, har været opmagasineret i 2 år8D -Nogle af dem, meget af det har vi selvfølgelig haft med til her hvor vi bor nu... Men synes jo også at det er ved at være tid at Rosa-Lie får sit eget værelse (mangler sgu lidt privacy -f you know what I mean(L)

Anmeld

4. marts 2008

Kaufie

Tillykke med det - så kan det kun gå for langsomt med at blive jul i år....

Anmeld

4. marts 2008

Tynen

STORT TILLYKKE!

Det er da den fedste julegave ever!!

Trine - Der også ønsker sig et splinter nyt hus!!

Anmeld

4. marts 2008

Lise

Hold kæft hvor er jeg bare GOD DAMN misundelig!!! Så det står ud af ørene på mig... :-o

Ajjj, kæmpe tillykke herfra - det er sgu da bare for fedt!

Lise - der bor i et gammelt lortehus

Anmeld

4. marts 2008

Anna-Rosa

Tak allihoppa...
Jeg kommer selv fra noget gammel lort som var lis´dan at holde som lillebæltsbroen, når man var færdig i den ene ende startede man forfra i den anden....:@

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.