Tak til alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Diana...

Hej Alle i dejlige piger

Der er så mange der har skrevet til mig/os i min gæste bog til mine billeder og ja og så de 2 indlæg pia lavet som jeg stadig tuder over når jeg læser.

Jeg kan desværre ikke overskue og skrive tak til ALLE jer der har skrevet til mig så kommer jeg jo aldrig i seng så i får lige et tak her i en samlet til alle.

Så 1000 tak for ALLE jeres søde hilsner det varmer så meget og giver røde øjne når man er lidt let til tåre.

Men jeg er jo lidt nysgerie jeg så jo i havet sat et konkurence i gang med hvem der ramte det rigtige tidspunkt og den person der ramte ville vinde noget natursalt? Men hvem vandt så? jeg han kom ud 18.30 er der nogen der ramte?

Knus og endnu en gang tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er faktisk også lidt nysgerrig, på hvem der kom tættest på For det er jo mig der skal af med en præmie

Det er rigtig dejligt, at det hele bare er skønt nu og jeg kan godt huske, hvordan det er, når alle følelser er helt anderledes fordi man pludselig er blevet mor. HELT fantastisk!!

Mange kram til dig!!!

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

Zafir skriver:

Jeg er faktisk også lidt nysgerrig, på hvem der kom tættest på For det er jo mig der skal af med en præmie

Det er rigtig dejligt, at det hele bare er skønt nu og jeg kan godt huske, hvordan det er, når alle følelser er helt anderledes fordi man pludselig er blevet mor. HELT fantastisk!!

Mange kram til dig!!!

Ja det er godt nok kommet bag på mig at man kan føle så meget det jo helt vild selv for min kæreste troet ikke jeg kunne elske ham højre men der tog jeg fejl...

Anmeld

1. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Ja det er godt nok kommet bag på mig at man kan føle så meget det jo helt vild selv for min kæreste troet ikke jeg kunne elske ham højre men der tog jeg fejl...

Det er virkelig fantastisk. Det er som om at hele verdenen er ny og man skal lære den at kende på ny, med helt andre briller på... Men det er en skøn følelse!

Jeg håber at vinderen vil melde sig, for jeg har ikke rigtig overblik over tråden med gæt... :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.