Stoppe med p-piller midt i det hele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.737 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Anonym trådstarter

Når jeg nu er gået i gang med at tage mine p-piller og har taget dem i lidt over en uge nu og gerne vil stoppe med dem pga en fremtidig graviditet, kan jeg så godt bare stoppe med dem nu? Eller SKAL jeg tage alle sammen og så stoppe derefter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Når jeg nu er gået i gang med at tage mine p-piller og har taget dem i lidt over en uge nu og gerne vil stoppe med dem pga en fremtidig graviditet, kan jeg så godt bare stoppe med dem nu? Eller SKAL jeg tage alle sammen og så stoppe derefter?

du kan godt stoppe, men du skal forvente at få din mens igen.. og hvis du ikke vil ødelægge din cyklus for meget, vil jeg råde dig til at fortsætte med dem indtil denne pakke er tom..

Anmeld

25. december 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg stoppede bare , fik min mens 3 dage senere og blev så gravid efter den blødning 

Anmeld

25. december 2011

Bassemor<3

An&Jo skriver:

du kan godt stoppe, men du skal forvente at få din mens igen.. og hvis du ikke vil ødelægge din cyklus for meget, vil jeg råde dig til at fortsætte med dem indtil denne pakke er tom..

enig !

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg stoppede bare , fik min mens 3 dage senere og blev så gravid efter den blødning 

Hold da op det var hurtigt Får man ægløsning alligevel selvom man normalt ikke skulle have sin mens på det tidspunkt?

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Ja det har nu nok ret i. Tak for svar

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Ja det har nu nok ret i. Tak for svar

det var så lidt..

man skal aldrig forvente at det sker i første hug, og derfor vil det vel være meget rart at man fremover ved nogenlunde hvordan ens cyklus er?? sådan ville jeg ihvertfald have det..

og som svar på ovenstående, ja du får ægløsning så snart du stopper med at tage dine piller.. for så er kroppen ikke påvirket af hormoner i samme kraft som når du tager pillerne..

Anmeld

25. december 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Hold da op det var hurtigt Får man ægløsning alligevel selvom man normalt ikke skulle have sin mens på det tidspunkt?

 jeg blev i hvert fald gravid 14 dage efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.