Søvnrytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Filippa & Liva

Hej piger.

Jeg er nysgerrig og vil gerne høre hvordan I gør/har gjort med jeres små omkring søvn og søvnrytmer.

Vores datter er nu lidt over 2 måneder gammel og hun sover igennem om natten. Hun sover fra kl. 22 om aftenen til kl. 8-9 næste morgen. Derefter får hun mad og sover så igen en 2-3 timer.

Mine spørgsmål er:

- Hvornår begyndte I på en rigtig søvnrytme med jeres børn og I hvilken alder? Altså, hvornår begyndte I at sætte et bestemt tidspunkt for at nu er det puttetid.

- Hvornår sov jeres barn i eget værelse?

Vi kunne godt tænke os at puttetid blev omkring en 19-20 tiden for vores datter herhjemme, hvordan får vi hende bedst vendt til at vi putter tidligere nu?

Og er det for tidligt at putte hende i eget værelse nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

twinny

her er der ingen rytme.. så ser lige nu...

Anmeld

25. december 2011

Filippa & Liva

twinny skriver:

her er der ingen rytme.. så ser lige nu...

øv, det må være hårdt men kan godt forstå det kan være svært med en rytme når de spiser så ofte.

Anmeld

25. december 2011

Filippa & Liva

Anyone?

Anmeld

26. december 2011

Albatrods.

Hej skat.

Min pige sover fra ca kl. 23 til kl 11 naeste dag, og hun får så mad en gang om natten ved ca. 5-6 tiden. hun vågner kun med små klynk og får så flasken ned i liften, hun kommer ikke op  

jeg ville også gerne have at hun sov tidligere og kom tidligere op, men det må komme på et tidspunkt - når jeg har fået et liv ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.