Hej piger,
først vil jeg bare lige hurtigt fortælle, at alt går fint m. min graviditet. Jeg var til scanning i onsdags, og alt så ud, som det skulle. Jeg spurgte min gynækolog, hvornår han muligvis ville kunne se kønnet. Han sagde at teoretisk set, kunne man måske se det nu, så han kiggede lige efter, og søreme om ikke bebs lå med vidt spredte ben og frit udsyn

Det ser indtil videre ud til, at det er en lille dreng, der ligger inde i min mave. Men som han sagde til mig: "Lad nu være med at gå ud og købe alting i lyseblåt" -og det gør jeg skam heller ikke, for det er jo MEGET tidligt at se og dermed slet ikke sikkert endnu. Men det er nu alligevel meget hyggeligt at have en lille ide om, at det måske er en dreng

Så ville jeg bare lige fortælle lidt om Marcus, som en slags opdatering på mit indlæg omkring hans hysteri.
Jeg tog nogle af alle jeres gode svar til mig, og jeg lader det ikke komme så vidt længere, og sætter en grænse lidt tidligere, så vi ikke begge når at komme op i det røde felt. Jeg havde tænkt mig, at jeg ville indføre en slags time-outs, hvis det fortsatte, men han er faldet til ro igen, så jeg har heldigvis ikke haft brug for det endnu.
Men jeg ville bare lige lade jer vide, at det altså går fint med ham igen

Mange weekend kram fra Dorthe
Anmeld