Graviditet og Marcus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Charlie

Hej piger,
først vil jeg bare lige hurtigt fortælle, at alt går fint m. min graviditet. Jeg var til scanning i onsdags, og alt så ud, som det skulle. Jeg spurgte min gynækolog, hvornår han muligvis ville kunne se kønnet. Han sagde at teoretisk set, kunne man måske se det nu, så han kiggede lige efter, og søreme om ikke bebs lå med vidt spredte ben og frit udsyn Det ser indtil videre ud til, at det er en lille dreng, der ligger inde i min mave. Men som han sagde til mig: "Lad nu være med at gå ud og købe alting i lyseblåt" -og det gør jeg skam heller ikke, for det er jo MEGET tidligt at se og dermed slet ikke sikkert endnu. Men det er nu alligevel meget hyggeligt at have en lille ide om, at det måske er en dreng

Så ville jeg bare lige fortælle lidt om Marcus, som en slags opdatering på mit indlæg omkring hans hysteri.
Jeg tog nogle af alle jeres gode svar til mig, og jeg lader det ikke komme så vidt længere, og sætter en grænse lidt tidligere, så vi ikke begge når at komme op i det røde felt. Jeg havde tænkt mig, at jeg ville indføre en slags time-outs, hvis det fortsatte, men han er faldet til ro igen, så jeg har heldigvis ikke haft brug for det endnu.
Men jeg ville bare lige lade jer vide, at det altså går fint med ham igen

Mange weekend kram fra Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Stumpen

Jeg lærer aldrig at forstå hvad der er så godt ved at kende kønnet på forhånd, men omvendt forstår du nok heller ikke hvorfor vi kan vælge at lade være

Det lyder godt at der er kommet ro på derhjemme og ved du hvad?? Jeg tror at Marcus er "faldet til ro" fordi du har ændret adfærd.. -At du siger fra noget før... Utroligt egentlig som de små kan aflæse os, men de fornemmer bare alt...
Og undskyld jeg slet ikke har fået spurgt til hvordan det stod til hos jer
Anja..

Anmeld

3. marts 2009

Doktor Doolittle

Hej Dorthe

Hvor hyggeligt med (måske) endnu en dreng

Og... det lyder godt med Marcus Jeg tror, som Anja, han kan mærke du har flyttet din grænse, derfor har han også flyttet sin, om du forstår?

Stort knus fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.