Timmner skriver:
Så måtte jeg heller tage mig sammen og fortælle hvordan han kom til verden, har bare ikke lige haft tid til det endnu. der er sku meget at se til syens jeg
men det er det hele hver <3 Jeg var på hospitalet to dage før jeg blev indlagt
fordi jeg havde så mange veer, fik taget et kurve begge gamge og blev sendt hjem begge gange, Om aften den 19 december fik jeg kraftige veer, vækkede kæresten og sagde at vi blev nød til at tage på fødegange igen, kunne bare ikke holde det ud mere.. Vi kørte kl 22:50 ca. Og var der inde 23:05 jeg var ca 3 cm åben og det var jo godt, jordmoren sagde til mig at jeg støttet imod de veer jeg havde det var derfor jeg ikke åbnede mig mere, så kan jeg bedre forstå at jeg blec sendt hjem, de skulle bare ha sagt det til mig første gang jeg var derinde, havde jo været derinde 3 dage i træk
men der gik en halv time ca så kom jordmoren tilbage for at tjække mig igen om jeg havde åbnet mig mere og det havde jeg heldigvis
4 cm åben... så fandt de en føde stue til mig med badekar i dejligt
nåede bare aldrig at komme i det. Jeg fik den blokade i rykken og det var ret, kunne ikke holde det ud mere med de veer mere. Det gik så ikke så hurtig med at åbne sig, var 10 cm åbne kl 10:20 og fødslen to ca 15 minutter
så det gik stærk.. det var det bedste øjeblik i mit liv da jeg fik ham i armene
Dejligt endlig at have ham hos en. 
kort men godt <3
mor & far elsker dig højer ind noget anden <3
Stort t-lykke med jeres lille Lukas!

Anmeld