Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
smokie skriver:Hej til alle jeg har født en dreng for ca 3 mrd siden men er lidt i tvil on had han skal hedde jeg har 3 i forvejen og det skulle gerne passe til deres også kunne je godt tænke mig at det ikke havde samme forbogstav som de andre og helst ikke noget man høre så tit er lidt krævende men håber nogle har nogen gode navne...Nadia..Mine andre børn hedder Stine, Mikkel og victoria..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malou skriver:Hvis han er 3 md nu... hvad har du kaldt ham indtil videre?? Jeg er personlig vild med william el. Anton det skal min næste søn hedde.(hvis jeg er så heldig)knus malou
Marius er super sødt. Og så har jeg verdens dejligste knægt i skolen der hedder Kalle. Skulle lige vænne mig til det, men er faktisk blevet ret vild m det.
Hvad kom han så til at hedde?Kan se han er over et halvt år nu, så går ud fra at han har fået et navn
Rikke skriver: Hvad kom han så til at hedde?Kan se han er over et halvt år nu, så går ud fra at han har fået et navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128