Hvilken bæresele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Annemor...

Vi har fået en BabyBjörn original bæresele, men er lidt i tvivl om det lige skal være den.

Hvis I skulle anbefale en bæresele, hvad for en skulle det så være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

raca

mere uddybende svar længre nede...

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

Annemor... skriver:

Vi har fået en BabyBjörn original bæresele, men er lidt i tvivl om det lige skal være den.

her vandt babybjørn helt klart over den billige fra bilka..

jeg havde fået den fra bilka foræret af min søster, fordi hun havde brugt den til sin søn, men min søn skreg så snart han sad i den.. men da han var et lille hængetræ fik jeg rigtig ondt i mine arme og min ryg, så bestemte mig for at gå på gul og gratis, og der fandt jeg en babybjørn bæresele, tog chancen og købte den, og ungen elskede den.. han smilte ligeså snart han kom deri..

jeg har så kun prøvet de to, men havde han sagt nej til den fra babybjørn var jeg fortsat med at afprøve.. men han sad rigtig godt i den fra babybjørn, og det er lækkert at den kan indstilles efter barnets vægt og længde..

Anmeld

25. december 2011

Annemor...

An&Jo skriver:

her vandt babybjørn helt klart over den billige fra bilka..

jeg havde fået den fra bilka foræret af min søster, fordi hun havde brugt den til sin søn, men min søn skreg så snart han sad i den.. men da han var et lille hængetræ fik jeg rigtig ondt i mine arme og min ryg, så bestemte mig for at gå på gul og gratis, og der fandt jeg en babybjørn bæresele, tog chancen og købte den, og ungen elskede den.. han smilte ligeså snart han kom deri..

jeg har så kun prøvet de to, men havde han sagt nej til den fra babybjørn var jeg fortsat med at afprøve.. men han sad rigtig godt i den fra babybjørn, og det er lækkert at den kan indstilles efter barnets vægt og længde..

Kan du huske hvad den hedder den du havde fra BabyBjörn?

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

Annemor... skriver:

Kan du huske hvad den hedder den du havde fra BabyBjörn?

jeg er ret sikker på at det bare var den originale..

den havde dengang en nypris på omkring 800kr, så mener det er den originale og ikke den der hedder active..

Anmeld

25. december 2011

raca

hvis det er den her model ville jeg måske bruge den men først når barnet var ca 4  mdr...

jeg ville ALDRIG sidde mit barn op i ders standart model.. eller nogen af dem der ligner, om de er fra bilka eller chicco er mig lige meget.. børne sidder med alt for meget vægt i dres skrit og deres rygsøjle bære alt for meget vægt..

så jeg ville til en hvertid vælge en vikle til et så lille barn.. også gå over til en maitai. eller ergonomis rigtig bæresæle.. ala Ergo beko manducca ol... men aldrig en med smalt stykke mellem bene..

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

raca skriver:

hvis det er den her model ville jeg måske bruge den men først når barnet var ca 4  mdr...

jeg ville ALDRIG sidde mit barn op i ders standart model.. eller nogen af dem der ligner, om de er fra bilka eller chicco er mig lige meget.. børne sidder med alt for meget vægt i dres skrit og deres rygsøjle bære alt for meget vægt..

så jeg ville til en hvertid vælge en vikle til et så lille barn.. også gå over til en maitai. eller ergonomis rigtig bæresæle.. ala Ergo beko manducca ol... men aldrig en med smalt stykke mellem bene..

det var faktisk den jeg havde til min dreng..

den var rigtig god, og han elskede den..

Anmeld

25. december 2011

Corn

Jeg er endt med mei tai...

Og jeg elsker den...

FAktisk har vi ikke nogen ordentlig klapvogn, for enten har vi taget barnevognen med eller også har jeg barnet på ryggen, hvilket klart er det nemmeste...

Love my babyhawk

Anmeld

25. december 2011

dorthemus

Annemor... skriver:

Jeg ville aldrig bruge en BabyBjørn til mit barn. Jeg har selv en Manduca som jeg stadig bruger selvom min datter er 19 Måneder. Ergobaby og mei tais er også gode. Der er en kategori på baby.dk hvor du kan læse om de nævnte

Anmeld

25. december 2011

Annemor...

dorthemus skriver:

Jeg ville aldrig bruge en BabyBjørn til mit barn. Jeg har selv en Manduca som jeg stadig bruger selvom min datter er 19 Måneder. Ergobaby og mei tais er også gode. Der er en kategori på baby.dk hvor du kan læse om de nævnte

HVad hedder denne kategori? så jeg kan læse lidt mere om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.