20+0 med Liam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Camillee

tanja. skriver:

Hun er 20 mdr

Store pige (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

smokin

Så er det snart tid.... 

Anmeld

28. december 2011

Koen.

Zette skriver:

JepSå er det snart tid.... 

Jeps glæder mig, og er samtidig monster skræmt

Anmeld

28. december 2011

smokin

tanja. skriver:

Jeps glæder mig, og er samtidig monster skræmt

Du kommer til at klare det så fint 

Anmeld

28. december 2011

Koen.

Zette skriver:

Du kommer til at klare det så fint 

Det håber jeg, ellers er gaffatape da heldigvis opfundet ej spøg til side!

Anmeld

28. december 2011

smokin

tanja. skriver:

Det håber jeg, ellers er gaffatape da heldigvis opfundet ej spøg til side!

det tror jeg Lærke bliver ked af  du ved jo hvor ondt det gør, så det kommer jo ikke bag på dig! Det kommer til at gå strygende.

Anmeld

28. december 2011

Koen.

Zette skriver:

det tror jeg Lærke bliver ked af  du ved jo hvor ondt det gør, så det kommer jo ikke bag på dig! Det kommer til at gå strygende.

Haha ja det tror jeg os og det humør hun til tider har pt Puha så tør man ski ikke gøre hende ked/sur frygter hver gang klokken nærmer sig medicin eller maske tid for hun kan dælme blive en frådende tiger men ja det skal nok gå, har bestilt et nemt barn

Anmeld

28. december 2011

smokin

tanja. skriver:

Haha ja det tror jeg os og det humør hun til tider har pt Puha så tør man ski ikke gøre hende ked/sur frygter hver gang klokken nærmer sig medicin eller maske tid for hun kan dælme blive en frådende tiger men ja det skal nok gå, har bestilt et nemt barn

Men ellers har du jo også en kæreste der kan hjælpe dig  jeg bestilte også et nemt barn, fik det bare ikke. Eller jeg klager ikke nu, for nu er hun nem... måske det bare er noget der tager tid? Ligesom en kage der skal bages færdig... 

Anmeld

28. december 2011

Koen.

Zette skriver:

Men ellers har du jo også en kæreste der kan hjælpe dig  jeg bestilte også et nemt barn, fik det bare ikke. Eller jeg klager ikke nu, for nu er hun nem... måske det bare er noget der tager tid? Ligesom en kage der skal bages færdig... 

Jeps og Han kommr til at gå hjemme længe for når jeg har født for skal opereres for brok når maven er faldet lidt efter fødslen

Jeg håber 2.gang er lykkens gang ej Lærke er skam nem nok, hvis bare maven gad funke og vi kunne gemme temperemantet lidt (hvor mon det kommer fra)

Anmeld

28. december 2011

smokin

tanja. skriver:

Jeps og Han kommr til at gå hjemme længe for når jeg har født for skal opereres for brok når maven er faldet lidt efter fødslen

Jeg håber 2.gang er lykkens gang ej Lærke er skam nem nok, hvis bare maven gad funke og vi kunne gemme temperemantet lidt (hvor mon det kommer fra)

av av nu ikke så meget brok med dig høhø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.