Plukkeveer? Vand i kroppen og flimmer for øjnene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Anonym trådstarter

Ja, helt ærlig...

Er 36+ i dag og har gode mens agtige plukkeveer, flimmer for øjnene og fået vand i fødderne, FAAAAANTASTISK...

Skal man reagere? Er det normalt, er det ok?  Mine fødder er kolde og hævede og ligner små elefant fødder, hehe... Og min krop føles bare som om den er DONE  

MIn JM sagde i tirsdags at det var OK med flimmer enbgang imellem, så længe jeg havde det fint... Har det jo ok, føler bare min krop ikke kan mere også hbar jeg jo fået lidt vand i kroppen, og det havde jeg jo intet af før igår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Så står vi jo i samme situation... Min krop er helt tung og øm! Pga. vand i kroppen og det har heller ikke været slemt før i går.

Sommetider har jeg også flimmer for øjnene, men det er sjældent.

Ved ikke så meget om det er ok og alt det... Ville bare lige trøste med at du ikke er den eneste der render rundt med elefant fødder (mine ligner nu mere noget klovnene render rundt med!)

Anmeld

25. december 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Ja, helt ærlig...

Er 36+ i dag og har gode mens agtige plukkeveer, flimmer for øjnene og fået vand i fødderne, FAAAAANTASTISK...

Skal man reagere? Er det normalt, er det ok?  Mine fødder er kolde og hævede og ligner små elefant fødder, hehe... Og min krop føles bare som om den er DONE  

MIn JM sagde i tirsdags at det var OK med flimmer enbgang imellem, så længe jeg havde det fint... Har det jo ok, føler bare min krop ikke kan mere også hbar jeg jo fået lidt vand i kroppen, og det havde jeg jo intet af før igår...

Ikke at jeg tror der er noget.. Men ville ligefor FG et opkald.. Nu ved jeg ikke om det var skrevet som overdrivelse fremmer forståelsen.. Men hvis dine futter er hævet SÅ meget op og du har sådan lidt ubehag, ville jeg lige tjekke op med dem.. Kunne være tegn på svangerskabsforgiftning...

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Dejligt... Synes are det svært hvornår man skal reagere, især når det første gang og man ikke aner noget om det....

Vil jo ikke ringe til fødegangen i tide og utide... hehe

Har haft flimmer for øjenene 3 gange i ca et døgn... og synes ikke hun er så aktiv, men, altså, han er måske også bare juletræt...

Anmeld

25. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej igen  Jeg har lige haft ringet til vagtlægen her hvor jeg bor og fik af vide at det var VIGTIGT at jeg kom forbi til den tid jeg fik.

Så jeg synes helt sikkert lige at du skal ringe og høre ad også

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hej igen  Jeg har lige haft ringet til vagtlægen her hvor jeg bor og fik af vide at det var VIGTIGT at jeg kom forbi til den tid jeg fik.

Så jeg synes helt sikkert lige at du skal ringe og høre ad også

Hvad skal du derind med?

Anmeld

25. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Hvad skal du derind med?

Vand i kroppen  RIGTIG meget vand i kroppen.. Kan næsten ikke gå rundt på mine fødder for det er så ømt.

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Vand i kroppen  RIGTIG meget vand i kroppen.. Kan næsten ikke gå rundt på mine fødder for det er så ømt.

MIT var kun slemt igår, synes det faldet pænt ned igen. jeg mere omkring det flimmeren skidt der. men tror bare jeg ser lige lidt an.

Anmeld

25. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

MIT var kun slemt igår, synes det faldet pænt ned igen. jeg mere omkring det flimmeren skidt der. men tror bare jeg ser lige lidt an.

Ja okay, ville i hvert fald bare lige fortælle det

Mit er nemlig ikke blevet bedre siden i går, på ingen måder!

Anmeld

25. december 2011

fairlady

har ikke selv prøvet at have sådanne problemer, men ville nok lige ringe til fg eller læge for en sikkerhedsskyld.

Kroppen er jo på overarbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.