Hvornår får man sin mens efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg fødte for halvanden måned siden, og jeg stoppede egentlig med at bløde og så blødte jeg kun sådan noget meget brunt blod, og der var MEGET lidt af det. Og så i tirdags begynder det pludselig at gå over i rent blod, og siden der har jeg bare blødt voldsomt. Synes ikke rigtig det aftager sig.

Ved ikke om det er min menstruation, er bange for der er noget som ikke skal være der.. 

Hvornår fik i jeres menstrauation efter fødslen? og var det voldsomme blødning end normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld

25. december 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg fødte for halvanden måned siden, og jeg stoppede egentlig med at bløde og så blødte jeg kun sådan noget meget brunt blod, og der var MEGET lidt af det. Og så i tirdags begynder det pludselig at gå over i rent blod, og siden der har jeg bare blødt voldsomt. Synes ikke rigtig det aftager sig.

Ved ikke om det er min menstruation, er bange for der er noget som ikke skal være der.. 

Hvornår fik i jeres menstrauation efter fødslen? og var det voldsomme blødning end normalt? 

Hejsa.. Og glædelig jul :-)

Jeg fik min mens godt 2 mdr efter fødsels, trods at jeg ammede.. Men er vidst forskelligt fra person til person hvornår den kommer..

Men min mens var også ekstrem voldsom den 1. Gang jeg fik den.. Faktisk så voldsom at jeg var en tur ved Lægevagten for at udelukke at det ikke var en styrt blødning.. Så det kan sagtens være din mens der har meldt sin ankomst.. Men synes at du skal give Lægevagten et kald hvis du ikke er tryg ved det.. Sådan just om case, hvis det er..

Knus herfra

Anmeld

25. december 2011

Koen.

Jeg fik min mens 4 uger efter fødslen og ja det var meget voldsomt

Anmeld

25. december 2011

Clisolka

Da min datter var 9 mrd. havde jeg stadig ikke fået min første mens efter fødslen, så jeg satte den i gang med p-piller, da jeg gerne ville have haft den et par gange, inden jeg startede på arbejde igen. 

Og ja, det var en voldsom mens jeg fik! Jeg troede ikke det var muligt at bløde så meget. Nu har jeg haft den 3-4 gange efter, og det har stabiliseret sig meget efter 

Anmeld

25. december 2011

raca

2 år ved den første og der var intet unormalt.. måske lidt mindre en før grav..

ved når 2 gik der kun 18 mdr...

Anmeld

26. december 2011

Tona

Anonym skriver:

Jeg fik første menstruation efter fødslen da Amanda var 5 uger gammel og jeg styrtblødte virkelig. Var faktisk en tur til lægen da jeg blev helt nervøs for mængden af blod, samt at det var så tidligt. Det var helt vildt.

Anmeld

26. december 2011

Mka

Hej.

Jeg blødte i 6 uger efter fødslen,nogle dage meget og andre dage slet ikke noget, og jeg er sikker på det ikke var min mens.

Min datter er 10 mdr og jeg har stadig ikke fået mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.