Børn med dræn i ørene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hej piger min søn fik dræn i ørene i onsdags. På dagen blødte han lidt ud af ørene, siden hen er det blevet til gulligt puds der lugter grimt. Jeg har renset det flere gange men det bliver kun værre jeg kan ikke se øre hullet for det gullige puds der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Er det normalt?

Anmeld

25. december 2011

trolden

min datter fik også dræn i for omkring en mdr siden, og ørelægen sige at det er meget normalt at der kan komme noget. vi fik dog nogel øredråber som hun skulle have et par gange om dagen, samtide skulle vi rense det med en blanding af vand og salt

Anmeld

25. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
trolden skriver:

min datter fik også dræn i for omkring en mdr siden, og ørelægen sige at det er meget normalt at der kan komme noget. vi fik dog nogel øredråber som hun skulle have et par gange om dagen, samtide skulle vi rense det med en blanding af vand og salt

Vi har slet ikke fået noget og han har hånden ved det øre der er værst. Ellers virker han ikke påvirket.

Anmeld

25. december 2011

Miss T

hvis det bliver ved med at sive med pus, skal du tage til lægen, det kan være, at der er infektion i eller at drænet skal lægges om. Det er ikke farligt, men sørg for at få det tjekket også pga hygiejne.
Vi har heldigvis været heldige de to gange min den største har fået lagt, der har ikke været noget efterfølgende.

Anmeld

25. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Miss T skriver:

hvis det bliver ved med at sive med pus, skal du tage til lægen, det kan være, at der er infektion i eller at drænet skal lægges om. Det er ikke farligt, men sørg for at få det tjekket også pga hygiejne.
Vi har heldigvis været heldige de to gange min den største har fået lagt, der har ikke været noget efterfølgende.

Øv nu har min læge ferie. Ringer nok til lægevagten i aften. 

Anmeld

25. december 2011

Miss T

Aisha skriver:

Øv nu har min læge ferie. Ringer nok til lægevagten i aften. 

Jeg tror ikke du skal være bekymret, men måske skal du have noget så der ikke er infektionsrisiko. det er også lægevagten du skal benytte så tøv ikke med det - god bedring med ørerne.

Anmeld

25. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Miss T skriver:

Jeg tror ikke du skal være bekymret, men måske skal du have noget så der ikke er infektionsrisiko. det er også lægevagten du skal benytte så tøv ikke med det - god bedring med ørerne.

Tak for hjælpen

Anmeld

25. december 2011

dorthemus

Jeg fik at vide at det er normalt. Drænet gør at snasket kan komme ud i stedet for at det generer i ørene så de ikke kan høre. Mon datter fik dræn for en måned siden og det flød også med snaske efterfølgende. Hun fik dråber. Nu flyder det lidt igen men det er fordi hun er forkølet.

Anmeld

25. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
dorthemus skriver:

Jeg fik at vide at det er normalt. Drænet gør at snasket kan komme ud i stedet for at det generer i ørene så de ikke kan høre. Mon datter fik dræn for en måned siden og det flød også med snaske efterfølgende. Hun fik dråber. Nu flyder det lidt igen men det er fordi hun er forkølet.

Ok. Jeg bliver da lidt bekymret når jeg ser hvor meget det løber ned af  ørene helt ned til halsen. Det er virkelig ulækkert. Men han sover super efter han har fået dræn. Ringer  til lægevagten for esikkkerheds skyld i aften.  Har din datter det bedre nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.