jaaa, det er efterhånden længe siden jeg lovede at skrive en opdate. Men jeg har haft rigtig meget at lave den seneste tid.
Men her kommer den så :p !!
Jeg var meeeeeget nervøs over opperationen.
Da jeg kommer til klinikken, står lægen klar og venter på mig, så jeg kommer ind med det samme og bliver tegnet op.
Jeg bliver lagt i narkose (som jeg synes var meeeega behageligt, det var som om jeg fløj :b)
og så skete der ting og sager, som jeg intet aner om, og så vågner jeg op af narkosen! Det FØRSTE jeg gør er at kigge ned på mine bryster, og så råber jeg bare, eeeeej hvor er de fine
!! Så kommer der en sygeplejerske ind og siger at jeg bare skal slappe af og lægge mig til at sove, men næææ nej jeg skulle da have et spejl og efter som de ikke havde et spejl, så ville jeg op af sengen og spurgte om jeg måtte tage hjem med det samme, det måtte jeg så.. så fra jeg kom ind på klinikken, til jeg var ude igen, gik der vel en 2-2½ time - så meget hurtigt :p!
Jeg havde INGEN smerter what so ever. Jeg fik en pose piller og fik at vide at jeg skulle tage dem først og så købe nogle flere efter, MEN det gjorde jeg ikke, jeg tog ikke engang dem der var i posen.
Jeg har SLET ikke haft ondt på noget tidspunkt, og kørte bil samme dag, og bar rundt på Naomi samme uge :b Og arret er super fint.
Alt har bare gået SUPER godt
- og de er rigtig fine
hehe
Anmeld