kan ikke slette min post?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. december 2011

heaven

....... eller: jeg kan ikke slette den blinkende markering om, at der er post, oppe i "værktøjslinien".

jeg har været inde og læse posten, men selvom jeg har været inde og læse og ud igen tilbage igen osv, så står der stadig jeg har en postmeddelse - men jeg har jo læst den?? Det plejer jo at nulstille sig, når man har læst det??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Pige2009

heaven skriver:

....... eller: jeg kan ikke slette den blinkende markering om, at der er post, oppe i "værktøjslinien".

jeg har været inde og læse posten, men selvom jeg har været inde og læse og ud igen tilbage igen osv, så står der stadig jeg har en postmeddelse - men jeg har jo læst den?? Det plejer jo at nulstille sig, når man har læst det??

Jannie

Af og til går der også lidt tid hos mig inden den går væk Vent og se til imorgen

Anmeld

23. december 2011

heaven

Af og til går der også lidt tid hos mig inden den går væk Vent og se til imorgen

jamen det har varet i flere dage, siden den 20!!! mystisk, håber en moderator eller teknikker ser det, og lige trykke på knappen, hehe...

det begynder at irritere mig lidt nu....

Jannie

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

heaven skriver:

jamen det har varet i flere dage, siden den 20!!! mystisk, håber en moderator eller teknikker ser det, og lige trykke på knappen, hehe...

det begynder at irritere mig lidt nu....

Jannie

Jamen dog da Så kan jeg godt forstå, det er en spirrende kilde til irritation

Anmeld

15. april 2012

heaven

jeg oppe lige den her - nu har det stået på siden dec, så nu håber jeg snart der er en moderator/teknikker der gider kigge på det???

der står stadig og blinker med en ulæst post, selv om den er læst og jeg har klikket på det.... det post jeg har fået siden december, sletter sig fint når jeg har læst det. Det er kun en der står og blinker konstant!!!

hjælp!!

Jannie

Anmeld

15. april 2012

serinasmor

heaven skriver:

jeg oppe lige den her - nu har det stået på siden dec, så nu håber jeg snart der er en moderator/teknikker der gider kigge på det???

der står stadig og blinker med en ulæst post, selv om den er læst og jeg har klikket på det.... det post jeg har fået siden december, sletter sig fint når jeg har læst det. Det er kun en der står og blinker konstant!!!

hjælp!!

Jannie

Jeg har sendt den videre til teknikeren/ programmøren 

Anmeld

15. april 2012

heaven

serinasmor skriver:

Jeg har sendt den videre til teknikeren/ programmøren 

1000 takdet ville være rigtig fint, hvis det kunne komme i orden, er ved at være træt af det blinkende 1-tal, hehe..... 

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.