Spg. omkring jordbærmousse ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Levi&LilysMor

Har pisket det nu her til aften, men ligger det i køleskabet til i morgen tidlig , hvor jeg så vil putte det i kagen, men der er lavet en kæmpe portion og tror ikke jeg kommer til at bruge alt mousse, kan jeg gemme resten af det og skal det være i køleskab eller fryser ? og hvor længe kan jeg gemme det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Pige2009

LevisMor skriver:

Har pisket det nu her til aften, men ligger det i køleskabet til i morgen tidlig , hvor jeg så vil putte det i kagen, men der er lavet en kæmpe portion og tror ikke jeg kommer til at bruge alt mousse, kan jeg gemme resten af det og skal det være i køleskab eller fryser ? og hvor længe kan jeg gemme det ?

Ja, det kan godt gemmes i køleskabet. Er det lavet på fløde?

Anmeld

23. december 2011

Levi&LilysMor

Ja, det kan godt gemmes i køleskabet. Er det lavet på fløde?

Nej det er blandet med vand  noget jeg købte på nettet, er godt nok spændt på resultatet af min første kage, der skal fondant og det hele på

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

LevisMor skriver:

Nej det er blandet med vand  noget jeg købte på nettet, er godt nok spændt på resultatet af min første kage, der skal fondant og det hele på

Jeg vil skyde på, at det kan holde sig et par dage i køleskabet Du kan jo lade det kome an på en prøve med fryseren - vo intet vover...

Glæder mig til at høre om kageresultatet Skal I have kagen imorgen?

Anmeld

25. december 2011

Levi&LilysMor

Baagøe skriver:

Jeg vil skyde på, at det kan holde sig et par dage i køleskabet Du kan jo lade det kome an på en prøve med fryseren - vo intet vover...

Glæder mig til at høre om kageresultatet Skal I have kagen imorgen?

yep, vi fik den jule aften  synes faktisk vi er rimelig seje til det

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

LevisMor skriver:

yep, vi fik den jule aften  synes faktisk vi er rimelig seje til det

Cool! Billede, tak!

Anmeld

27. december 2011

Levi&LilysMor

Baagøe skriver:

Cool! Billede, tak!

Har oprettet et album med nogle af billederne fra juleaften , den hedder Levi's første jul

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

LevisMor skriver:

Har oprettet et album med nogle af billederne fra juleaften , den hedder Levi's første jul

Nice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.