Loggi - hvordan gik det med Kalle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Ny mor

- kom han hjem?
knus Bigritte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Loggidut

jeps...han ligger her...og det er blevet meget værere end i går...nu kan han næsten ikke mijave mere...det er godt nok et ynkeligt skind der er tilbage af ham...ohhhh...han er simpelthen pludselig blevet så tynd....aj...så nu skal tiden helst bare gå...og jeg må indrømme jeg jeg er nervøs for han snart stopper med at trække vejret...så dårlig er han pludselig blevet....så om en time ca...skal vi afsted med ham...der er bare ingen vej uden om!

Anmeld

4. marts 2008

Ny mor

Æv, søde Loggi - men i gør det rigtige - det er ikke sjovt for ham at være så svag!
knus Birgitte

Anmeld

4. marts 2008

ivfmarie

åhhh søde Loggi!
Jeg fik slet ikke kommenteret på din sørgelige nyhed igår.. jeg ved sgu ikk rigtig hva jeg skal skrive... det er bare noget PIS! Men der er jo ikke noget ved at holde liv i ham fordi I ikke har lyst til at tage afsked med ham - det er jo synd for den stakkels gamle "mand".
Jeg er sikker på at han selv helst vil herfra hurtigst muligt - katte er deres egen herre, men overfor sygdom er der ingen der er herre... og det ku jeg lige tænke mig at det kunne pisse en gammel kat som Kalle af, at han ikke har styr på livet lige nu.
Jeg ved at det gør meget ondt ind i sjælen at skulle sige farvel - men han er ikke glad hvor han er nu!

Mange trøstekram fra Marie

Anmeld

4. marts 2008

Mie A

Hvor er livet bare træls engang imellem :(

Anmeld

4. marts 2008

Loggidut

ja i har bare så ret...og nu tager jeg snart turen...jeg kan simpelthen ikke samle mig om noget som helst før det er overstået...sidder sgu da bare og zapper frem og tilbage her på internettet...

ja gammel er han faktisk ikke...kun lige omkring de 5 år...om en månede faktisk...så det er jo ikke fordi han er så alderdomspræget...men han virker pludselig gammel...og træt...meget træt...så nu opper jeg mig gevaldigt...og kommer afsted...jeg agterudsejler familien...og lader dem blive hjemme...så kan jeg selv sidde lidt i bilen og snakke med ham...altså få sagt farvel....arg...dumme dag...er fandme bare så træt af det...
og jeg ved det jo...jeg elsker bare de dumme dyr...og elsker når man får dem...lære dem at kende...men i den anden ende når man skal sige farvel gør det bare så hamrende ondt...øv!

så nu går jeg off...og kommer afsted med ham...

ses måske lidt senere...og forresten...så tusind mange tak for jeres dejlige indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.