Min tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så er det min tur tilkomik længer at være ano... Testen viste positiv d3/11, og nu er nakkefold scaning så veloverstået i tirsdags. Alt ser helt perfekt ud og jeg er sat til 3/7-12. Familie og venner har i de sidste par dage modtaget vores årlige julekort, i år med det lille tvist at vores store datter på 3 år havde en t-shirt på hvor der står " Jeg skal være storesøster"  Har det sådan ok, bortset fra at kvalmen kommer pludseligt og er svær at slippe af med, er meget træt men det går forhåbenligt snart over. Ellers minder denne gravitet slet ik om den sidste. Så lidt spændene om det bliver en pige igen eller om der er endreng derinde.. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Pige2009

Hvor skønt, at alt er ok Stort tillykke med det

Anmeld

23. december 2011

GønskE

StineW79 skriver:

Så er det min tur tilkomik længer at være ano... Testen viste positiv d3/11, og nu er nakkefold scaning så veloverstået i tirsdags. Alt ser helt perfekt ud og jeg er sat til 3/7-12. Familie og venner har i de sidste par dage modtaget vores årlige julekort, i år med det lille tvist at vores store datter på 3 år havde en t-shirt på hvor der står " Jeg skal være storesøster"  Har det sådan ok, bortset fra at kvalmen kommer pludseligt og er svær at slippe af med, er meget træt men det går forhåbenligt snart over. Ellers minder denne gravitet slet ik om den sidste. Så lidt spændene om det bliver en pige igen eller om der er endreng derinde.. Vh stine

Super fedt og tillykke jeg er sat til frn 4/7-13, så det lige dagen eftet held og lykke med det hele. Og god jul! 

Anmeld

23. december 2011

GønskE

4/7-12 selvfølgelig og synes det super god ide med den t-shrit

Anmeld

23. december 2011

M (:

StineW79 skriver:

Stort tillykke med den lille spire i maven - når du nu allerede er spændt på kønnet, skal i så vide det inden fødslen? 

Anmeld

23. december 2011

StineW79

Også stort tillykke til dig! Er nu noget spændt på om jeg når så langt, sidste endte det i akut kejsersnit 6 uger før tid. Ja vi havde godt nok også mange overvejelser omkrig den "store afsløring" Folk har ringet grinende, så det virkede! Vh stine

Anmeld

23. december 2011

StineW79

Ja vi vil gerne vide det. Sidst fik vi en 3 d scaning i uge 28 fordi hun lå og gemte sig. Syntes også det er letter at vide kønnet nu her anden gang, da vi kun har tonsvis af pige tøj! Vh stine

Anmeld

6. januar 2012

Kvist

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE...  Mon det bliver en lille fætter eller kusine..

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Kvist skriver:

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE...  Mon det bliver en lille fætter eller kusine..

Vidste slet Ik du var herinde he hé! Ja vi glæder os også til at se hva det bliver denne gang. Har jo termin på sarah's fødselsdag. Lidt sjovt ik?? X

Anmeld

6. januar 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Vidste slet Ik du var herinde he hé! Ja vi glæder os også til at se hva det bliver denne gang. Har jo termin på sarah's fødselsdag. Lidt sjovt ik?? X

Hehe, hvor skulle du også vide det fra..  Men sjovt det er samme dato.. Så er hun nok ekstra glad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.