BROK! (Ikke om projekt baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Mini-s

Jeg bliver altså så gal!

Vi bor i et boligbyggeri og har fri delevask i kælderen, hvilket jo er super dejligt, da man ellers kan få brugt en masse penge på det.

Men nu har jeg de sidste 2 måneder været ude og købe nye tykke strømpebukser 2 gange - i alt 6 par! Lagt sammen med dem jeg ejede i forvejen havde jeg i alt 8 par. Men nu har jeg kun 3 tilbage. Resten forsvinder, når de er til vask.

I går hang jeg et par op på et selvstændigt stativ, hvor der kun hang vores tøj - så var jeg da sikker på, at ingen tog fejl af dem og deres egne (jeg tror åbenbart ikke på, at folk kunne finde på at stjæle).

I dag kommer jeg ned for at hente tøjet - og det eneste sted, der er tomt på det lille stativ er der hvor strømpebukserne hang!! Hvad sker der lige for folk!!??
Det er jo en underskudsforretning med den der gratis delevask, når det skal være sådan....

Undskyld mit sure indlæg - er bare alene hjemme og har ingen at brokke mig til...

Men ellers vil jeg også bare lige sige..

GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Janni.

Hmm nogen mennesker synker bare for lavt 

Du må overveje at vaske den, og tage dem med op i lejligheden og tørre dem dér.. Selvom du burde kunne have dem i fred 

Glædelig jul til dig og dine kære 

Anmeld

23. december 2011

Ayasmor

Ej hvor er det bare fesent. Ufatteligt hvor lidt moral nogle mennesker har, det var jeg også blevet ret så irriteret og gal over. Alternativt må du nok desværre tage dem med op i privaten og tørre dem, hvis det ikke fortsat skal være med underskud du vasker. Synes det er utrolig sørgeligt at vi tilsyneladende bor i et samfund, hvor man erfarer at så ufattelig mange mennesker hverken besidder moral eller ærlighed.

Anmeld

23. december 2011

S.Maria

Ej hvor havde jeg blevet gal, tænk at der er nogen der ikke kan lade andres tøj hænge i fred....hvis det var mig havde jeg skrevet noget på et papir og hængt op dernede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.