så Lykkelig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Ardijana

hejsa tøser.

Efter toårs kamp, lykkes det mig og min forlovede at den lille spir kom nu og vil bliver

Jeg kom til en kontrol scanning igår, var så nevøs, indtil hun scannede mig på maven, og der kunne vi se den fineste lille hjertebanken <3 der kom det største smil på læben på mig og min forlovede <3

skal til scanning igen den 3 jan. for at se om alt er okay og om den vokser som den skal

Glædelig jul til alle jer og godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Nettemor

Ardijana skriver:

hejsa tøser.

Efter toårs kamp, lykkes det mig og min forlovede at den lille spir kom nu og vil bliver

Jeg kom til en kontrol scanning igår, var så nevøs, indtil hun scannede mig på maven, og der kunne vi se den fineste lille hjertebanken <3 der kom det største smil på læben på mig og min forlovede <3

skal til scanning igen den 3 jan. for at se om alt er okay og om den vokser som den skal

det kan man da kalde en god julegave

stort tillykke!!!

Anmeld

23. december 2011

Ardijana skriver:

hejsa tøser.

Sikke en dejlig gave!!

Hvor langt er du så henne?

Anmeld

23. december 2011

Ardijana

Tilmeldt skriver:

Sikke en dejlig gave!!

Hvor langt er du så henne?

Mange tak Ja det bedste julegave man kan få<3

Jamen er i uge 6

Anmeld

23. december 2011

MiaLarsen

STORT tillykke til jer og rigtig glædelig jul og samt godt nytår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.