Tror måske den er der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

mifune

Jeg ved at kun en test kan hjælpe mig til at vide, men jeg er blevet ret bange for at teste og for at den skal vise negativt.

Jeg blødde her til morgen og det er nu 14 dage siden positiv æl-test. Jeg er usikker på om det kan være hvad man kalder fæsteblødning, da den var ret anderledes end mensblødning.

Nogen som ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Mary

Jeg mener at det også hedder implantatblødning, er det det du mener? Altså hvor ægget sætter sig fast? Tror man siger det sker 4-11 dage efter selve befrugtningen, og det er somregel en pletblødning.

Hvis det er 14 dage siden æl, så er der vel kun at springe ud i testningen, men det ved du jo godt - ville bare gi et kærligt skub Man kan godt få en mindre blødning der hvor mens skulle ha været..... men det KAN jo også godt være mens......

Held og lykke!

Anmeld

1. marts 2009

mifune

Takk for dit svar! Jeg tror dessverre det er mens da der er kommet mere blod nu, og da jeg også er begynt at merke smerter i ryggen som ved normal mens. Det er så trist, man håber så meget fra gang til gang...Men takk for dit held og lykke, en dag skal den nok være der...

Anmeld

1. marts 2009

LineD

mifune skriver:

Jeg ved at kun en test kan hjælpe mig til at vide, men jeg er blevet ret bange for at teste og for at den skal vise negativt.

Jeg blødde her til morgen og det er nu 14 dage siden positiv æl-test. Jeg er usikker på om det kan være hvad man kalder fæsteblødning, da den var ret anderledes end mensblødning.

Nogen som ved?

Hey Mifune

Man KAN jo godt have mens, trods graviditet, så er din mens stadig anderledes end sidst/flere smerter end normalt/Noget andet der ikke plejer at udfolde sig...
Ja så synes jeg du skal teste for en sikkerhedsskyld.

Mange kærlige kram fra en der ved hvad du går igennem!
(Gik jo selv 14 dage over sidst, men negativt resultat ikke detstomindre)..

Masser af babystøv herfra!
Det SKAL nok lykkedes!

Anmeld

1. marts 2009

mifune

LineD skriver:

Hey Mifune

Man KAN jo godt have mens, trods graviditet, så er din mens stadig anderledes end sidst/flere smerter end normalt/Noget andet der ikke plejer at udfolde sig...
Ja så synes jeg du skal teste for en sikkerhedsskyld.

Mange kærlige kram fra en der ved hvad du går igennem!
(Gik jo selv 14 dage over sidst, men negativt resultat ikke detstomindre)..

Masser af babystøv herfra!
Det SKAL nok lykkedes!

Hei LineD, jeg kan godt huske dig og at du gik 14 dage over, da er det klart man bliver skuffet, ørgh, det er så ergerligt, spesielt når mensen lader vente på sig så lenge!.

Jeg testede i dag, og der var ikke antydning til en streg nr to. Menstruationen er godt nok anderledes, men det var også den forrige, som var den første mens efter min abort. Det ser ud til det tager litt tid for kroppen at blive normal igjen.

Det der er litt trist nu er at min kæreste og mig ikke får mulighed til at prøve i flere perioder, da vi det her år studerer i forskjellige lande/

Men, mange takk for dit svar, og rigtig meget held og lykke i din neste periode, jeg håber virkelig den snart sidder for jer:-)

Anmeld

2. marts 2009

LineD

mifune skriver:

Hei LineD, jeg kan godt huske dig og at du gik 14 dage over, da er det klart man bliver skuffet, ørgh, det er så ergerligt, spesielt når mensen lader vente på sig så lenge!.

Jeg testede i dag, og der var ikke antydning til en streg nr to. Menstruationen er godt nok anderledes, men det var også den forrige, som var den første mens efter min abort. Det ser ud til det tager litt tid for kroppen at blive normal igjen.

Det der er litt trist nu er at min kæreste og mig ikke får mulighed til at prøve i flere perioder, da vi det her år studerer i forskjellige lande/

Men, mange takk for dit svar, og rigtig meget held og lykke i din neste periode, jeg håber virkelig den snart sidder for jer:-)

Øv, det var da træls!
Ja kroppen tager nok lidt tid om at komme sig, men jeg er sikker på det nok skal lykkedes for jer, jeg kan kun drømme om hvor hårdt det måå være, også med aborten.

Jeg håber for jer i når at prøve lidt inden i skilles for en tid!

Kram herfra.
Og mange tak for krydsede lemmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.