Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Ville bare ønske jer alle herinde en god jul, i er en skøn terminsgruppe. Tanja, Lærke og Liam (19+6)
Ville bare ønske jer alle herinde en god jul, i er en skøn terminsgruppe. Tanja, Lærke og Liam (19+6)
Jaa rigtig glædelig jul Håber i får en fantastisk aften i morgenKram Carina og lillepigen 21+0Og lige to billeder fra klassejulefrokost i onsdag Maven vokser så skønt, og hun er begyndt at fylde godt Jeg mærker hende hverdag (har jeg gjort de sidste 3 dage)
Tak i lige måde!
Jeg glæder mgi meget til at hygge med min familie, og i sær min niece og nevø. Bliver dejligt, at komme hjem til det jyske, og blive forkælet af mor og far
KnusAnja
God Jul og Godt Nytår til jer også!! Ja vi har en skøn terminsguppehåber i får en dejlig dag Håber i alle har det godt og de små mirakler vokser sog store og stærke
Tusind tak og rigtig meget i lige måde til dig + baby og alle de andre skønne kommende maj-mødre
Kruse90 skriver: Jaa rigtig glædelig jul Håber i får en fantastisk aften i morgenKram Carina og lillepigen 21+0Og lige to billeder fra klassejulefrokost i onsdag Maven vokser så skønt, og hun er begyndt at fylde godt Jeg mærker hende hverdag (har jeg gjort de sidste 3 dage)
Årh, ELSKER den kjole, modellen passer bare ikke mig Men hvor er du smuk!!
NNL skriver: Årh, ELSKER den kjole, modellen passer bare ikke mig Men hvor er du smuk!!
Kruse90 skriver: Tusinde tak søde. Det var sødt sagt. Hvorfor passer modellen ikke dig?
Tusinde tak søde. Det var sødt sagt. Hvorfor passer modellen ikke dig?
Tror jeg har lidt for brede skuldre til den... I en str. S strammede den meget over skuldre og arme, og en str M sad og bulede på ryggen Var ellers lige klar på at det skulle være min julekjole
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128