19+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. december 2011

grøn · ært

Lidt forsinket, men her er billederne fra i onsdags, hvor maven var 19+1 :-)

Synes det går hurtigt nu og vi er begyndt at tælle nedad, fremfor opad.... 20 uger og 4 dage til termin. Det lyder af ingenting og tiden skal nok gå hurtigt. Vi glæder os simpelthen SÅ meget!!!! 
Jeg mærker liv hver dag og både min kæreste og min søster har nu også mærket fisteren sparke op mod deres hånd <3 Det er så stor og fin en oplevelse!

Det kniber mere og mere med at ligge på maven. Det gør lidt ondt, men det største 'problem' er nu den lille, som er begyndt at sprælle og sparke helt vildt, hvis jeg gør det :-P

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

M (:

grøn · ært skriver:

Lidt forsinket, men her er billederne fra i onsdags, hvor maven var 19+1 :-)

Synes det går hurtigt nu og vi er begyndt at tælle nedad, fremfor opad.... 20 uger og 4 dage til termin. Det lyder af ingenting og tiden skal nok gå hurtigt. Vi glæder os simpelthen SÅ meget!!!! 
Jeg mærker liv hver dag og både min kæreste og min søster har nu også mærket fisteren sparke op mod deres hånd <3 Det er så stor og fin en oplevelse!

Det kniber mere og mere med at ligge på maven. Det gør lidt ondt, men det største 'problem' er nu den lille, som er begyndt at sprælle og sparke helt vildt, hvis jeg gør det :-P

Sikke en fin babyhule (:

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

fin fin babyhule..

Anmeld

23. december 2011

Kruse90

Hvor er den bare fin din babyhule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.