MD scanning af vores heavy metal baby ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. december 2011

grøn · ært

Så fik vi lavet den sidste scanning på sygehuset Og alt viste sig at være i skønneste orden. Vi er ikke helt sikre på, at vi blev skånet for kønnet - vi synes nu begge to at være ret sikre på at have set en tap. (Jeg sagde jo det blev en dreng! )

Ud over tappen kunne hun også afsløre, at jeg har en lille heavy-metal baby i maven. (Mor er stolt!) Michael derimod er ikke helt tilfreds og forlanger nu, at få lov at spille noget af hans musik til den lille bebs. Hehe - og det er vel meget fair.

I får fornøjelse af at se vores lille døds-metal baby. ROCK ON (BOY)!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Camillee

Dejligt alt er som det skal være med den lille bebs,
og tillykke med den lille dreng (:

hvorfor lige heavy metal?

God Jul

Anmeld

23. december 2011

grøn · ært

Camillee skriver:

Dejligt alt er som det skal være med den lille bebs,
og tillykke med den lille dreng (:

hvorfor lige heavy metal?

God Jul

Jaa, nu må vi se om vi så rigtigt ;-)

Hehe, jeg er meget glad for mit heavy metal musik, som har kørt en hel del over højtalerne. Så min mor og Michael har sagt vi fik en heavy metal baby. Og så fik vi det her billede med hjem fra scanningen; "dødningehovede"/ dens kranie. Det ser sgu lidt spooky ud! Det billede vi fik fra NF scanningen, der kunne man altså ikke se kraniet, men et fint ansigt. Så nu bliver jeg "mobbet" med, at jeg har hørt for meget "dødsmusik" og dermed har forvandlet vores lille bebs til en "døds-metal-baby" - grundet det her billede ;-)

Anmeld

23. december 2011

Camillee

grøn · ært skriver:

Jaa, nu må vi se om vi så rigtigt ;-)

Hehe, jeg er meget glad for mit heavy metal musik, som har kørt en hel del over højtalerne. Så min mor og Michael har sagt vi fik en heavy metal baby. Og så fik vi det her billede med hjem fra scanningen; "dødningehovede"/ dens kranie. Det ser sgu lidt spooky ud! Det billede vi fik fra NF scanningen, der kunne man altså ikke se kraniet, men et fint ansigt. Så nu bliver jeg "mobbet" med, at jeg har hørt for meget "dødsmusik" og dermed har forvandlet vores lille bebs til en "døds-metal-baby" - grundet det her billede ;-)

Ja det bliver spændene at se (: vil i ikke vide kønnet?

Haha det kan da godt være du ruger på en lille matal baby, reagere baby på musikken? (: og jeg synes nu billedet er vildt godt (:
det er lidt sjovt med det musik, Elias ELSKER ACDC og Rammstein
(Rammstein, kan han papi få skylden for (: ) og selvfølgelig alvertens børnemusik (: men alligevel en sjov blanding (:

Anmeld

23. december 2011

NNL

Stort tillykke med den dejlige scanning

Ved os var de glade for at vi ville vide kønnet, for hun mente det ville være svært at skjule for os, når han så gladeligt viste 'den' frem

Glædelig jul - er perfekt scanning er da bare den bedste julegave  

Anmeld

23. december 2011

baby84

grøn · ært skriver:

Så fik vi lavet den sidste scanning på sygehuset Og alt viste sig at være i skønneste orden. Vi er ikke helt sikre på, at vi blev skånet for kønnet - vi synes nu begge to at være ret sikre på at have set en tap. (Jeg sagde jo det blev en dreng! )

Ud over tappen kunne hun også afsløre, at jeg har en lille heavy-metal baby i maven. (Mor er stolt!) Michael derimod er ikke helt tilfreds og forlanger nu, at få lov at spille noget af hans musik til den lille bebs. Hehe - og det er vel meget fair.

I får fornøjelse af at se vores lille døds-metal baby. ROCK ON (BOY)!! 

tillykke med ham han er fin og skægt billede.. sjældent man får den forfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.