Glædelig lille juleaften! Og jul ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej alle

I ønskes en RIGTIG glædelig juleaften i dag, og en dejlig jul i morgen!  Håber i får en fantastisk aften med familie og hvem i ellers skal bruge aftenen på.

Derudover vil jeg gerne sige TUSIND TAK til jer allesammen! Tak fordi i er så hjælpsomme, når man har brug for det. Tak for at man komme herind og fyre noget negativitet af. Tak for alt! Jeg er super taknemmelig for jer allesammen og super taknemmelig for den her dejlige baby hjemmeside!

Kram Rikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hold da op, der var ikke mange der ville sige i lige måde

Anmeld

23. december 2011

Koen.

Glædelig jul til dig du kære

Anmeld

23. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kan ikke rette mit indlæg! Men der skulle selvfølgelig stå: "Glædelig lille juleaften i dag"

Anmeld

23. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

tanja. skriver:

Glædelig jul til dig du kære

Mange tak

Anmeld

23. december 2011

bøgelund

rikkeregnbue skriver:

Hej alle

I ønskes en RIGTIG glædelig juleaften i dag, og en dejlig jul i morgen!  Håber i får en fantastisk aften med familie og hvem i ellers skal bruge aftenen på.

Derudover vil jeg gerne sige TUSIND TAK til jer allesammen! Tak fordi i er så hjælpsomme, når man har brug for det. Tak for at man komme herind og fyre noget negativitet af. Tak for alt! Jeg er super taknemmelig for jer allesammen og super taknemmelig for den her dejlige baby hjemmeside!

Kram Rikke!

tusind tak og i lige måde..  

idag skal vi holde mini jul hos kærestens familie, og imorgen står den på Annas første jul hos mine forældre, med mormor og morfar og min moster..  

jeg glææææder mig.. 

God jul alle... 

Anmeld

23. december 2011

Jonatansmor

God jul til allesammen

Her står den på pynte juletræ, bage småkager (for 4 gang i december) og få pakket gaver ind. Og selvfølgeligt den altid evige rengøring

Anmeld

23. december 2011

Christina Cecilie Rud Svenningsen

i lige måde søde Rikkeeeeeeeeeeeeee :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.