Til jer som tror/ har oplevet nogle sære hændelser som der ikke har været nogen logisk forklaring på, kom med jeres historier

Jeg kunne passende selv starte.
Min mor døde efter kort tids sygdom, efter lægerne har fejl medicineret hende, hun nåede desværre kun at blive 40. Det hele startede ude til grav øllet, hvor hun skyder bunden af en stue. tempr. øl, da vi kommer hjem igen begynder det helt nye fjernsyn at slukke og tænde, hvis vi f.eks. bare sad og snakkede, eller åbenbart sad og så noget hun hvertfald ikke ville se. hvis vi ikke talte til hende når hun gjorde dette, gik hun ud i køkkenet og bankede lidt rundt på de forskellige skabe. Jeg flyttede kort tid efter væk fra mit barndoms hus, ind i et andet sammen med min kæreste, hvor alting var dejligt og roligt, men så begynde de samme ting at ske her, og til sidst kunne jeg ikke holde ud mere at få alle de angst anfald pga. de ting der skete, så vi valgte at sende hende over på den anden side og give hende den ro hun bad om. Nu et år efter vi har fået ro på min kære mor, er den gamle ejer af huset nu også død, og han er tydeligvis ret utilfreds med at vi har muret en gammel dør til, og har flasker stående der, så han vælter tit alle flaskerne, og når han synes det er fjernsyns tid så tænder han for hele baduljen, det vil sige, tv, dvd afspiller, forstærker osv. og somme tider slukker han det også.
Lidt fra mig. andre som har oplevet lignende spændende ting?
Anmeld