Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi (Elias, mig og min mor) var ved JM igår (: Hun mærkede mig på maven og min livmoder vokser som den skal og så hørte vi hendes hjetelyd det var som sød musik! lille pigen rumlede rundt og Vores JM mærkede hende (: hehe Er så forelsket i vores lille Mynthe <3 Men desværre skal vores JM stoppe /: hun var kun ansat på et vikariat og de havde ikke kunne finde en ny stilling til hende! sikke noget bæ! Det er den samme JM som jeg havde med Elias og hun var med i slutningen af min fødsel, hun så Elias på fødestuen og syede mig! Ev vi stolede virkelig på hende og havde en smadder god kemi. Jeg kan ikke lige overskue at en Ny JM skal sættes ind i vores liv! da vi var på vej ud af døren kommer hun og vil hilse på, hun en masse papire med om "fødselsforberedelse" , "om at blive forældre" og "pasinig og pleje af den lille ny" er allerede lidt træt af hende, hun har ikke engang kigget i vores papire kun set vores alder! hun vidste ikke hvad jeg hed eller at vi har Elias. Så kunne hun ligeså godt have ladet værd med at dukke op. Men God Jul og God Nytår Pas godt på jer selv og jeres små mirakler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej øv da var da en lidt trist oplevelse med hende den nye... Håber det bliver bedre - ellers kan du jo be' om en anden, hvis det er helt galt.
Glædelig jul til dig og familien
NNL skriver: Ej øv da var da en lidt trist oplevelse med hende den nye... Håber det bliver bedre - ellers kan du jo be' om en anden, hvis det er helt galt. Glædelig jul til dig og familien
Håber i havde en god aften (: Ja mon ikke det bliver bedre (: hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128