Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I Kære Børn betalte jeg 500 Kr. i depositum og resten falder når vi henter vognen, men de forhandler så ikke Oddervogne, hvis det er sådan en du er faldet for .
/Winnie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Qoco skriver: Kan man "nøjes" med at betale "noget" af beløbet når man bestiller vognen, hvis ja, hvor meget skal der så min. betales? Babysam har ednu ikke besvaretmit spørgamål, da jeg skrev til dem for en uges tid siden.
Kan man "nøjes" med at betale "noget" af beløbet når man bestiller vognen, hvis ja, hvor meget skal der så min. betales?
Babysam har ednu ikke besvaretmit spørgamål, da jeg skrev til dem for en uges tid siden.
Ved Ønskebørn betalte vi 500. Synes bedre om Ønskebørn end Babysam
Ikke relevant eller det du spurgte om, ville bare lige ud med min mening også
Qoco skriver: Okay, valgte i selv beløb eller??
Okay, valgte i selv beløb eller??
Nej det bestemte de
Camulla skriver: Ved Ønskebørn betalte vi 500. Synes bedre om Ønskebørn end Babysam Ikke relevant eller det du spurgte om, ville bare lige ud med min mening også
Skal have en odder så kan ikke vælge babysam fra. ellers havde jeg taget Danmark Børn.
Qoco skriver: er det også min. beløb så?
er det også min. beløb så?
Jakob'sMor skriver: Mener det kommer an på hvor dyr vognen er
Mener det kommer an på hvor dyr vognen er
allright. takker
Mener vi betalte 4000
Og kan godt forstå at du vil have Odder Vi skal til at købe nr. 2 da vores lige er blevet stjålet .. Men vil ikke "nøjes" med en anden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128