æv altså...det der spil...Bubblez

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Loggidut

det er fandme da svært...hvordan ind i hele hule....kan andre komme op på så mange point....hvis jeg får 500 p så er jeg da heldig...aj hvor er jeg håbløs...lol+o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

ivfmarie

ha! du keder dig vist - spiller bubblez.... Men ak, jeg har også været der, og jeg er virkelig lousy!!

Marie - med frokost 8D

Anmeld

4. marts 2008

Loggidut

jeps...vi kan godt kalde det kedsomhed.,...nej venter på vi skal til dyrlægen klokken hal´v tre....og jeg ville bare ønske tiden ville gå...nøjagtigt som i går...øv

Anmeld

4. marts 2008

Marco2

Hej Loggi.

Har også prøvet man kan sgu heller ikke finde fidusen i det. Og fatter da slet ikke hvordan folk kan komme op på så mange point.

Og kan ikke rigtigt finde en forklaring til spillet. Nogle gange får man flere bolde nr man fjerner og andre gange ikke... :(

AG - der heller ikke fatter bublez

Anmeld

4. marts 2008

Loggidut

Marco2 skriver:

Hej Loggi.

Har også prøvet man kan sgu heller ikke finde fidusen i det. Og fatter da slet ikke hvordan folk kan komme op på så mange point.

Og kan ikke rigtigt finde en forklaring til spillet. Nogle gange får man flere bolde nr man fjerner og andre gange ikke... :(

AG - der heller ikke fatter bublez

der er noget med at når man bruger af de nederste bolde...altså når rækken rykker ind...så får man nye bolde...men ellers er jeg blank over for hvordan folk kommer så højt op....hvor pokker er smallie...hun ligger da på førstepladsen i det

Anmeld

4. marts 2008

Joan ( Smallie )

Jeg er da lige her, og som i nok kan se har jeg kedet mig meget.
I skal have så mange bolde til at hænge sammen som muligt og når i fjerner dem helt ude til venstre neden for neden giver det flest bolde igen.
Men jeg ender altså også nogen gange på 500, så du er altså ikke ene om det.

Krams Joan som keder sig lidt for meget nogen gange

Anmeld

4. marts 2008

Sille

hva dælen er bubblez???????????????????????????????????????????????

(?) - sille

Anmeld

4. marts 2008

Tynen

Et super-afhængigshed-drivende spil hvor man skal fjerne bolde i samme farve!

Det er på ig, men mener også man kan spille noget der minder om på komogvind.dk (Mener det hedder diamant)

Trine - Addicted!

Anmeld

4. marts 2008

Astrid P

Ej for helvede... Nu kom jeg til at prøve det... nu kan jeg aldrig stoppe igen... nederen!

Anmeld

4. marts 2008

Kaufie

Det samme her............... 1582 er altså ok for en nybegynder????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.