Se lige den BEDSTE julegave vi har fået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Stort tillykke, ejh hvor vildt.. !! Spænende og finde ud af hvem du er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

msmukke

Anonym skriver:

Wee, tillykke til dig, kan godt være jeg er nervøs for SA, eftersom det er sket 2 gange i træk nu. Ser frem til den 4 januar hvor jeg har fået tilbudt en tryghedsscanning 

Tryghedsscanning er fantastisk.. vi valgte selv at betale for en, og det var alle pengene vær utrolig dejlig at se det lille hjerte banke kan godt forstå du er bange for at det sker igen, men det skal nok gå det er jeg sikker på

Anmeld

28. december 2011

twinboys

stort tillykke og iiiihhh hvem mon du er....??? dejlig julegave...

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

msmukke skriver:

Tryghedsscanning er fantastisk.. vi valgte selv at betale for en, og det var alle pengene vær utrolig dejlig at se det lille hjerte banke kan godt forstå du er bange for at det sker igen, men det skal nok gå det er jeg sikker på

Jeg ser virkelig også frem til scanningen, og prøver at lade værd at tænke alt for mange tanker omkring det.

Jeg tog en test den 22 december, den var positiv, men svag. så tog jeg en igår, og jeg nåede dårligt at tisse færdig før den var kraftig positiv, og stregen var tydeligere end kontrolstregen, så jeg ser det som et godt tegn 

Anmeld

28. december 2011

Nanna R.R

Mor til Magnus skriver:

Stort tillykke! Den bedste gave man kan få:-) jeg er 5+ 0 idag, så vi kan jo forhåbenligt følges ad til slut august hvor de gerne skulle komme til verden :-)

Hov, der var da vist lige én, jeg kendte dér Så var der lige en positiv test til os begge. for at de bliver siddende begge to

tak for en hyggelg aften i går forresten. Håber I kom godt hjem?

Anmeld

28. december 2011

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Se bare lige her, så bliver julen da ikke bedre... Jeg håber bare at den lille spire har lyst til at blive derinde.... 

Synes i øvrigt at clear blue digital er SÅ smarte, tænk at den kan regne ud hvornår jeg ca er blevet gravid..

Tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.