Søges - pigetøj str. 98.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
914 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Maise

Jeg søger pigetøj i str. 98.

Vedlæg gerne billeder - alt har interesse.

mvh Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Lunae

Er du interesseret i pompdelux, så tjek min profil

Anmeld

23. december 2011

Maise

Lunae skriver:

Er du interesseret i pompdelux, så tjek min profil

der var desværre ikke noget jeg kunne bruge da det er buksesr og bluser jeg skal bruge. Dit er mest sommer tøj

Anmeld

23. december 2011

JulieE

Hvis du kan vente til mellem jul og nytår, så har jeg en rimelig stor pakke pigetøj str 98, som kommer til salg, til rimelige penge. Indeholder både bukser, bluser, undertøj og kjoler men kan først sende dig billederne mellem jul og nytår, da jeg er taget på juleferie

Anmeld

24. december 2011

Maise

JulieE skriver:

Hvis du kan vente til mellem jul og nytår, så har jeg en rimelig stor pakke pigetøj str 98, som kommer til salg, til rimelige penge. Indeholder både bukser, bluser, undertøj og kjoler men kan først sende dig billederne mellem jul og nytår, da jeg er taget på juleferie

super

det haster ikke, så bare når du har eller i det nye år.

Anmeld

30. december 2011

JulieE

Maise skriver:

super

det haster ikke, så bare når du har eller i det nye år.

Hej igen 

Så har jeg billeder klar  En pakke str 98, ialt 33 dele, mærker som Name it, Pompdelux, H&M, Joha, katvig, Molo, m.fl.:

5 par bukser (2 par med foer)

1 par knickers 

1 par shorts

9 bluser med lange ærmer

1 striktrøje

1 tunika med hætte

7 bluser med korte ærmer

2 Spencere/kjoler

1 langærmet kjole (brugt som natkjole)

2 nederdele

3 sæt undertøj (3 undertrøjer, 5 par trusser)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. december 2011

Maise

hvad skal du have for:

5 par bukser

1 par shorts

1 par knickers

mørke nederdel

undertøjet ( men % klokkeblomst )

den lyserøde/blålillastribede.

Har svært ved at vurdere de kort og langærmede bluser. jeg kan kun se hello kitty, som jeg ikke er interreseret i.

Anmeld

31. december 2011

JulieE

Maise skriver:

hvad skal du have for:

5 par bukser

1 par shorts

1 par knickers

mørke nederdel

undertøjet ( men % klokkeblomst )

den lyserøde/blålillastribede.

Har svært ved at vurdere de kort og langærmede bluser. jeg kan kun se hello kitty, som jeg ikke er interreseret i.

Jeg tænker 170 plus porto for de dele.... 

Mht bluserne.... De langærmede er der 2 sorte, 2 hvide, 1 pink, 1 grå, 1 hvid-lilla stribet, 1 hvid-lyserød (og så de to hello Kitty)

de kortærmede er der 1, hvid, 1 rød, 1 sort, 1 blomme, 1 blomstret og en lilla med mønster.

Hvis du er intereseeret, kan jeg godt smide et par billeder med bluser, hvor det er nemmere at se...? 

Anmeld

1. januar 2012

Maise

JulieE skriver:

Jeg tænker 170 plus porto for de dele.... 

Mht bluserne.... De langærmede er der 2 sorte, 2 hvide, 1 pink, 1 grå, 1 hvid-lilla stribet, 1 hvid-lyserød (og så de to hello Kitty)

de kortærmede er der 1, hvid, 1 rød, 1 sort, 1 blomme, 1 blomstret og en lilla med mønster.

Hvis du er intereseeret, kan jeg godt smide et par billeder med bluser, hvor det er nemmere at se...? 

Det vil jeg ihvertfald gerne købe. Hvis du kan overskue det må du meget gerne tage billeder af de kort og langærmede, for jeg er interreseret, men vil gerne lige se hvordan de ser ud

Anmeld

1. januar 2012

JulieE

Maise skriver:

Det vil jeg ihvertfald gerne købe. Hvis du kan overskue det må du meget gerne tage billeder af de kort og langærmede, for jeg er interreseret, men vil gerne lige se hvordan de ser ud

Super! Det er dit så  Her er ldit billeder af blusene (har undladt Kitty bluserne) Bluserne er i fin stand, men der kan altså godt forekomme svage pletter på nogle af dem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.