Et lidt personligt spørgsmål :I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg er i uge 39, og jeg begynder langsomt at mærke de første tagn på at fødslen ikke er så langt væk, f.eks. er slimproppen gået, og jeg har MEGET kraftige plukveer.. 

jeg tænkte på, hvornår stoppede i med at være seksuelt aktive ? min kæreste er meget nervøs over at det ender med at sætte fødslen igang, og har ligefrem dårlig samvittighed når vi har sexet. 

og så lige et andet spørgsmål også, hvornår var i i stand til at have sex igen efter fødslen ?? 

er der noget jeg kan sige eller gøre for måske at gøre ham lidt mere rolig omkring det hele .. ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Camulla

Anonym skriver:

Ja, jeg er i uge 39, og jeg begynder langsomt at mærke de første tagn på at fødslen ikke er så langt væk, f.eks. er slimproppen gået, og jeg har MEGET kraftige plukveer.. 

jeg tænkte på, hvornår stoppede i med at være seksuelt aktive ? min kæreste er meget nervøs over at det ender med at sætte fødslen igang, og har ligefrem dårlig samvittighed når vi har sexet. 

og så lige et andet spørgsmål også, hvornår var i i stand til at have sex igen efter fødslen ?? 

er der noget jeg kan sige eller gøre for måske at gøre ham lidt mere rolig omkring det hele .. ? 

Jeg kan ikke huske hvor længe op til fødslen vi havde sex, tror det var tæt på, for jeg har altid mere lyst når jeg er gravid  men efter fødslen gik der 7 uger, før vi havde sex og det var ikke rart... Av av...  

Anmeld

22. december 2011

Mka

Det gør vel ikke noget at det sætter fødslen igang når du er i uge 39.
Du må fortælle at du nok ikke går i fødsel 5 min efter sex

Tror vi havde sex 3 dage før fødslen, men vi ville også prøve at sætte gang i det, for der er jo noget med at sæden kan hjælpe med at sætte gang i fødslen, men der skal vist MEGET sæd til.

Der gik vel 4 uger efter fødslen, men jeg fik også AKS.

Pøj pøj

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Camulla skriver:

Jeg kan ikke huske hvor længe op til fødslen vi havde sex, tror det var tæt på, for jeg har altid mere lyst når jeg er gravid  men efter fødslen gik der 7 uger, før vi havde sex og det var ikke rart... Av av...  

ja okay hehe,  

jeg mærker nemlig heller ikke nogen gener ved sex nu .. udover en meget bekymret kæreste igennem selve akten hehe  

7 uger, uha det var lang tid hehe..  

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Det gør vel ikke noget at det sætter fødslen igang når du er i uge 39.
Du må fortælle at du nok ikke går i fødsel 5 min efter sex

Tror vi havde sex 3 dage før fødslen, men vi ville også prøve at sætte gang i det, for der er jo noget med at sæden kan hjælpe med at sætte gang i fødslen, men der skal vist MEGET sæd til.

Der gik vel 4 uger efter fødslen, men jeg fik også AKS.

Pøj pøj

jo for vil helst ikek føde imellem jul og nytår  

vi har det så hver dag for tiden, (ved ikke helt hvorfor lysten pludselig er så stor) men lyder ikke umidbart som om at der er en "grænse" for hvor lang tid man "må" blive ved 

føltes det så som det plejer efter en fødsel ??  

Anmeld

22. december 2011

Mka

Anonym skriver:

jo for vil helst ikek føde imellem jul og nytår  

vi har det så hver dag for tiden, (ved ikke helt hvorfor lysten pludselig er så stor) men lyder ikke umidbart som om at der er en "grænse" for hvor lang tid man "må" blive ved 

føltes det så som det plejer efter en fødsel ??  

Nåhh jaa for pokker det kan jeg da godt forstå

I må da blive ved og ved

Ja jeg kunne slet ikke mærke forskel. ( efter de 8 uger da jeg ikke blødte mere ) Men kan huske at jeg var bange for at man kunne.

Anmeld

22. december 2011

Den lykkelige

Det er søøøødt han er så betænktsom!!!
Men vi havde 3 dage inden.. min kæreste var præcis som din... opgav næsten at have sex til sidst.. han var bange for at skade lille fisen
Men vi havde sex igen 14 dage efter.. blev syet med et par sting..

Anmeld

22. december 2011

Valle81

Anonym skriver:

HahJa, jeg er i uge 39, og jeg begynder langsomt at mærke de første tagn på at fødslen ikke er så langt væk, f.eks. er slimproppen gået, og jeg har MEGET kraftige plukveer.. 

Ha ha

Jamen da jeg ventede Asta var jeg alene og sexede så hvem under eller efter

med anton sexede vi samme dag som jeg fik veer, havde fået hinde løsning dagen forinden og jordemoder sagde at så var det med at hygge og lysten var der så vi gav den gas, der var jeg 41+ 3 fik veer 41+4 og han kom om natten 41+5. Vi havde sex igen præcis 14 dage efter fødsel

Arthur sexede vi ikke set meget inden, blev gravid da anton var 3 mdr og min krop og jeg var bare ikke ovenpå, sex gjorde ondt osv, men vi havde sex 10 dage efter fødsel

Christina

Anmeld

22. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

med min dreng havde vi sex et par timer inden vandet gik - spontant i uge 36 - og JOW hans far havde MEGET dårlig samvittighed - men det har jo intet med det at gøre  

med min pige var jeg alene og derfor intet at berette

Anmeld

22. december 2011

Fenja09

Vi dyrkede ikke sex da jeg havde omkring 6 uger til termin - synes det var ubehageligt og nød det slet ikke, så vi "droppede" det. Der gik lang tid efter fødslen, næsten 3 mdr, men måske mest fordi vi har været så meget igennem med vores datter at der ikke rigtig har været overskud til det.

Hvis i har lyst til at dyrke sex - også i uge 39, så er det da bare at gøre det. Der sker jo absolut intet ved at du føder nu  Desuden skal der virkelig meget sæd til for at sætte en fødsel i gang. I hvert fald hvis man ser "videnskabeligt" på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.