lidt for meget søvn tror jeg :/ hva mener i ? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Min søn på fire måneder falder sårn rigtig i søvn ved 23-24 tiden , og er rigtig ved 10-11 tiden igen.. Han vågner om natten hver 2-4 time får noget bryst og så falder han i søvn igen med det samme .. Om dagen sover han max 20 minutter i sin egen seng.. Hvis det i mine arme sover han godt i lidt over en time hvor så han vågner en time til to og så sove igen .. Men det om natten er det ikk for meget og så er rigtig vågn ved de 10-11 tiden .. Han vågner når han ska ha mælk og så sover han igen tungt.. ? Hmm er det ok eller hva ska jeg gøre ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

MosterA

Anonym skriver:

Min søn på fire måneder falder sårn rigtig i søvn ved 23-24 tiden , og er rigtig ved 10-11 tiden igen.. Han vågner om natten hver 2-4 time får noget bryst og så falder han i søvn igen med det samme .. Om dagen sover han max 20 minutter i sin egen seng.. Hvis det i mine arme sover han godt i lidt over en time hvor så han vågner en time til to og så sove igen .. Men det om natten er det ikk for meget og så er rigtig vågn ved de 10-11 tiden .. Han vågner når han ska ha mælk og så sover han igen tungt.. ? Hmm er det ok eller hva ska jeg gøre ? ..

Umiddelbart ville jeg sige bare lade ham sove. Børn lære når de sover, det gør vi andre iøvrigt også, så det er bare godt for ham at han sover så meget.

Og når han nu vågner ind i mellem og får noget at spise så vil jeg slet ikke mene der er noget at være urolig for.

Anmeld

22. december 2011

Mka

MosterA skriver:

Umiddelbart ville jeg sige bare lade ham sove. Børn lære når de sover, det gør vi andre iøvrigt også, så det er bare godt for ham at han sover så meget.

Og når han nu vågner ind i mellem og får noget at spise så vil jeg slet ikke mene der er noget at være urolig for.

Enig her. Du skriver jo at han får mad i løbet af natten og det er fint.

Min datter var heller ikke rigtigt vågen før ved 9 -10 tiden og hun kom i seng ved 20-21 tiden og så fik kun mad en gang om natten og om morgenen.

Sådan er det så desværre ikke mere

Anmeld

23. december 2011

Miss T

Nyd at dit barn har et godt sovehjerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.