Er det gået op for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Chevro

Heey piger!!

Ville lige høre om det egentlig er gået op for jer, at der er baby inde i maven? - jeg har først idag følt den der lykke og kilden i maven over glæde, og har ikke før haft nogen lyst til at købe noget til barnet - men idag kribler det lidt

Selvom jeg har tyk mave, set barnet to gange, hørt hjertelyd, fået større bryster osv, så er det først idag 15+6, at det er gået op for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

lio

Jeg har sen baby 3 gange men har ikke forstået den er inde i mig, jeg glæder mig og har købt maaaange ting men forstår det måske ikke helt endnu. er 14+0 idag

Anmeld

23. december 2011

LilleLene

Chevro skriver:

Heey piger!!

Ville lige høre om det egentlig er gået op for jer, at der er baby inde i maven? - jeg har først idag følt den der lykke og kilden i maven over glæde, og har ikke før haft nogen lyst til at købe noget til barnet - men idag kribler det lidt

Selvom jeg har tyk mave, set barnet to gange, hørt hjertelyd, fået større bryster osv, så er det først idag 15+6, at det er gået op for mig!

Jeg er 16+1 i dag, jeg kan stadig ikke forstå det

Tror det kommer når jeg kan mærke lille blyp

Anmeld

23. december 2011

Chevro

Ja, tror også først det ligesom går op for hjernen :-) - når der er noget fysisk at føle og mærke.

Anmeld

23. december 2011

LotusCPH

Ja har det på samme måde. Trods jeg har set bebs 6 gange pga. extra tilsyn. Abortede lige måneden inden jeg blev gravid igen, så det gik stærkt. Fra ulykke til lykke. Derfor har det varet længe/længere med at vise lykken og være glad ved det. Vil jo heller ikke være for glad hvis baby ik er der mere. Men eter NF begyndte det at blive virkeligt, og d.25.december ved alle de vigtigste i familien det. 14+3 idag og skal til kønsscanning. Det sætter da gang i lidt Men kun glæde

Så JA føler det samme som dig, er da meget normalt. Man vil jo ikke knytte sig for meget til noget man ikke helt ka forholde sig til endnu. Nogle gør det tidligere end andre. intet dårligt i det. :0)

Go jul derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.