Hvor lang tid gik der før i blev gravid efter MA??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. december 2011

ekebiv

Var til scanning da jeg var 10+5 men baby var 8+6 og der var ikke mere hjerteaktivitet og fik en medicinsk abort   Har været ret langt nede over det og går nu bare og venter på at min krop blir normal igen så vi kan komme igang med PB.

Så mit spørgsmål er, som overskriften siger, hvor lang tid ventede i før i stod med de to streger igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Blirnokaldrigfru

1½ måned så op på hesten igen

Anmeld

22. december 2011

Mummymalle

7 mdr gik der her. Men det lykkes igen når kroppen er klar :-). Pøj pøj

Anmeld

22. december 2011

ekebiv

Håber min krop er klar efter næste mens, har heldigvis ikke haft svært ved at blive gravid de andre 2 gange

Anmeld

23. december 2011

Clisolka

ekebiv skriver:

Var til scanning da jeg var 10+5 men baby var 8+6 og der var ikke mere hjerteaktivitet og fik en medicinsk abort   Har været ret langt nede over det og går nu bare og venter på at min krop blir normal igen så vi kan komme igang med PB.

Så mit spørgsmål er, som overskriften siger, hvor lang tid ventede i før i stod med de to streger igen??

Her gik der 6 mrd. før jeg stod med de 2 streger igen 

Anmeld

23. december 2011

frk-stoltze

2. Forsøg efter første mens op på heste igen

Anmeld

23. december 2011

Muffinmus

gik i gang i min cyklus lige efter, men der gik desværre 2 år før der igen var gevinst efter min udskrabning.

Efter min Sa gik der dog kun 1 mdr, så det er jo svært at regne med noget.

Anmeld

23. december 2011

ekebiv

Kan mærke at jeg "trænger" til at være gravid efter den oplevelse, tager mig selv i at tænke "gad vide om det er pga graviditet...Nååå nej, det er jeg jo ikke mere"

Anmeld

23. december 2011

Camulla

ekebiv skriver:

Vi blev bedt om at vente 3 måneder med at prøve igen og det var hvad der gik. Så det var vel med samme? Fik abort i starten af august og var gravid i slutningen af november igen. Der var jeg så en måned henne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.