teste sent positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Sagen er den at jeg nu, hvis jeg er gravid, hvilket vi selvfølgelig håber, vil være 4+6. Jeg tog en test idag, da jeg kom hjem fra arbejde, som desværre blev negativ. Har det noget at sige at jeg lige havde drukket næste 1 liter cola? Jeg har spændninger og smerter i min lænd, har haft en slags "sidestik/jag" i venstre side af maven og igår aftes fik jeg vildt kvamle og begyndte at kaste op og har haft kvamle siden. Har ingen tegn på min mens skal komme..

Er der nogen som tester sent positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Anonym trådstarter

+ har haft vildt ømme bryster ligesom "vokseværk"..  Ved slet ikke hvad jeg skal tænke, tro og håbe  

Anmeld

22. december 2011

MortilCilas

Altså jeg tested positiv i uge 8, men prøved ikke før, da jeg ikke vidste jeg var gravid, tror ikke den tæller

Anmeld

22. december 2011

morbibi

Nu vil jeg selvfølgelig ikke være lyseslukker, men umiddelbart, lyder det som en sen mens. Det er altid nemmere for dig selv at mærke, hvis du har været gravid før, for så kunne du mærke forskellen på mens smerter vs graviditets lændesmerter.
Men det kan sagtens lade sig gøre, at teste sen positiv. Pøj pøj med det, jeg krydser fingre

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

jeg er en af dem der tester sent positiv..

du kan være langsom til at danne HCG nok til at det kan aflæses på en test, så du kan alternativt ringe til din læge og bede om en blodprøve..

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jeg er en af dem der tester sent positiv..

du kan være langsom til at danne HCG nok til at det kan aflæses på en test, så du kan alternativt ringe til din læge og bede om en blodprøve..

Hvor langt var du henne før du kunne teste positiv? Og havde du taget tests som var negative inden?

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Hvor langt var du henne før du kunne teste positiv? Og havde du taget tests som var negative inden?

jeg havde taget mange tests.. testede først positiv derhjemme da jeg var omkring 8+

jeg fortsatte med at teste derhjemme fordi jeg simpelthen ikke troede på det lægen havde fortalt mig..

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jeg havde taget mange tests.. testede først positiv derhjemme da jeg var omkring 8+

jeg fortsatte med at teste derhjemme fordi jeg simpelthen ikke troede på det lægen havde fortalt mig..

fik du afvide af lægen at du var gravid før du kunne teste positiv derhjemme?

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

fik du afvide af lægen at du var gravid før du kunne teste positiv derhjemme?

jep, fik det afvide med en blodprøve..

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jep, fik det afvide med en blodprøve..

Vildt, håber bare jeg tester sent positiv så. Har besluttet at tage en test lørdag morgen og hvis den er negativ og stadig ingen mens, så må jeg heller få bestilt tid til blodprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.