3D scanning i kbh, hvor er det bedste sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.426 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. december 2011

MissBee

Hej

Jeg søger det bedste og billigste sted i kbh at få en 3D scanning med billeder med hjem??

Kan i ikke komme med nogle for/imod???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

MissTas

MissBee skriver:

Hej

Jeg søger det bedste og billigste sted i kbh at få en 3D scanning med billeder med hjem??

Kan i ikke komme med nogle for/imod???

har dog ikke været til en 3D/4D scanning.. men var til en kønsscanning for scanningsklinikken for gravide i KBH. mener deres hjemmeside er babyscanning.dk

De var utrolig søde og havde absolut styr på det.. vi fik endda et enkelt 3D billede med som faks blev rigtig godt i forhold til at jeg kun var i uge 16

har kun positivt at sige om denne klinik

Anmeld

22. december 2011

MissBee

MissTas skriver:

har dog ikke været til en 3D/4D scanning.. men var til en kønsscanning for scanningsklinikken for gravide i KBH. mener deres hjemmeside er babyscanning.dk

De var utrolig søde og havde absolut styr på det.. vi fik endda et enkelt 3D billede med som faks blev rigtig godt i forhold til at jeg kun var i uge 16

har kun positivt at sige om denne klinik

Jeg synes bare900,- er MANGE penge og derfor ville jeg gerne prøve atsikre mig at stedet var godt! 

Anmeld

22. december 2011

MissTas

MissBee skriver:

Jeg synes bare900,- er MANGE penge og derfor ville jeg gerne prøve atsikre mig at stedet var godt! 

jeg synes det er rigtig godt der.. har hvert fald intet at klage over

vi fik tjekket hende i hoved og røv selvom det bare var en kønsscanning vi kom for.. vi fik papirer med på hendes mål og hvor hun ligger henne gennemsnitsmæssigt, dvd, billeder og ja.. der manglede ikke noget

Anmeld

22. december 2011

MissTas

MissTas skriver:

jeg synes det er rigtig godt der.. har hvert fald intet at klage over

vi fik tjekket hende i hoved og røv selvom det bare var en kønsscanning vi kom for.. vi fik papirer med på hendes mål og hvor hun ligger henne gennemsnitsmæssigt, dvd, billeder og ja.. der manglede ikke noget

men tror ikke vi snakker om den samme klinik.. for den klinik jeg var på der koster en 3D/4D scanning 1300..

www.babyscanning.dk

Anmeld

22. december 2011

MissBee

MissTas skriver:

men tror ikke vi snakker om den samme klinik.. for den klinik jeg var på der koster en 3D/4D scanning 1300..

www.babyscanning.dk

Ja så er det ikke samme sted men 1300,- er jo værre

Men du gav ? For din kønsscaning.

Bare surt at bestille en kønsscaning hvis vi ikke får de samme 3D billeder du fik når det nu er  det vi ønsker...

Anmeld

22. december 2011

MissTas

MissBee skriver:

Ja så er det ikke samme sted men 1300,- er jo værre

Men du gav ? For din kønsscaning.

Bare surt at bestille en kønsscaning hvis vi ikke får de samme 3D billeder du fik når det nu er  det vi ønsker...

ja, helt sikkert .. i kan hvert fald ikke forvente 3D billeder til en kønsscanning.. men 3D/4D er heller ikke optimalt før omkring uge 29-32 ..

vi gav 1200 for kønsscanning

Anmeld

22. december 2011

MissBee

MissTas skriver:

ja, helt sikkert .. i kan hvert fald ikke forvente 3D billeder til en kønsscanning.. men 3D/4D er heller ikke optimalt før omkring uge 29-32 ..

vi gav 1200 for kønsscanning

Ej jamen så er det jo næsten ligemeget!!  

Vi så den ene bebs i uge 8 på et 3D billede og det var helt vildt godt og spændende!!! Så jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan gøre det som en kønsscanning...

1200,- er jo også virkelig mange penge... mange steder skriver de da omkring 400,- for de samme...

Anmeld

22. december 2011

MissTas

MissBee skriver:

Ej jamen så er det jo næsten ligemeget!!  

Vi så den ene bebs i uge 8 på et 3D billede og det var helt vildt godt og spændende!!! Så jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan gøre det som en kønsscanning...

1200,- er jo også virkelig mange penge... mange steder skriver de da omkring 400,- for de samme...

de siger at de scanninger man betaler for, der får man det bedste resultat med en 3D/4D scanning når man er mellem uge 29-32 ca. kan du også læse på de forskellige hjemmesider som scanningsklinikkerne har..

jeg kunne hvert fald aldrig finde på at bestille en 3D/4D scanning før i den periode men det er jo op til en selv..

Anmeld

23. december 2011

MissBee

MissTas skriver:

de siger at de scanninger man betaler for, der får man det bedste resultat med en 3D/4D scanning når man er mellem uge 29-32 ca. kan du også læse på de forskellige hjemmesider som scanningsklinikkerne har..

jeg kunne hvert fald aldrig finde på at bestille en 3D/4D scanning før i den periode men det er jo op til en selv..

Har nu hørt at det bedste tidspunkt skulle være i uge 28 når man venter tvillinger så må se tiden an...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.