Søger stor tallerkenrække...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
911 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2011

C@mill@

NogenNogen tilfældigvis ligger inde meden tallerkenrække de gerne vil af med? I ved sådan en man havde tallerkenerne i, i gamle dage ved ik om det hedder en tallerkenrække 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Isabella_mor

C@mill@ skriver:

NogenNogen tilfældigvis ligger inde meden tallerkenrække de gerne vil af med? I ved sådan en man havde tallerkenerne i, i gamle dage ved ik om det hedder en tallerkenrække 

jeg har lige set en i enten bilka avisen eller i føtex avisen. og så har de dem også ude i ikea..

Anmeld

22. december 2011

C@mill@

isabellamor skriver:

jeg har lige set en i enten bilka avisen eller i føtex avisen. og så har de dem også ude i ikea..

Tak 

Anmeld

22. december 2011

Miss T

C@mill@ skriver:

Eller tjek dba, der er nogle der opkøber dem og sætter i stand, eller køb en brugt og gør det selv.

Anmeld

22. december 2011

CamillaSoefelt

C@mill@ skriver:

Vi har faktisk en tilsalg hvis det er? Send mig en PB så kan jeg sende dig et billed af den på MMS?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.