gravid eller ikk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. december 2011

AnonymMor

Hej alle

Min kæreste og jeg har igemmen halvanden års tid forsøgt at få et barn og det har bare ikke villet lykkes for os selvom vi har regelmæssigt sex sammen. Vi har dog aldrig brugt ægløsningstest osv da vi hellere vil lade det gå sin egen gang.

Jeg plejer aldrig at gå og tænke på hvornår jeg skulle ha haft min mens og graviditet osv da jeg hellere vil tage det stille og roligt og glæde mig over det når det kommer.

Men de seneste par uger har jeg haft nogle symptomer som selvfølge har løbet løbsk med tankerne .

Jeg startede med at få en mærkelig "ondt" fornemmelse i underlivet samt ømme brystvorter d 3 dec ca. Jeg tog en test som var negativ.

Siden da har jeg haft underlige fornemmelser i underlivet men brysterne er knap så ømme mere men derudover blevet mere mørke og mine blodåre er synligt markerede.

Udover det har jeg haft mange smerter i længden, høje temperature som har svinget fra 37,2 til 38,1. Jeg synes min mave er oppustet og virker større end den plejer. Og jeg har tisset rigtig meget

Jeg tog en test igen ca 2 dage for forventet mens som os var negstiv, men symptomerne fortsattte og jeg gik ca 3 dage over forventet tid, men mandag aften begyndte jeg at bløde lidt lyserødt og tirsdag morgen blødte jeg frisk rød blod som lignede det det plejer. Jeg har os de menes smerter jeg plejer men blødte kun i ca 2 dage og ikke så meget som jeg plejet at gøre og jeg plejer som regel at bløde i 4 dage.

Idag har jeg været blodfri hele dagen men de eneste symptomer jeg har på en graviditet er min høje temp på 37.8 og lidt strammede underliv og så at jeg selv føler der er noget der ikke plejet at være der ??

Har testet igen idag men stadig negativ !

Kan jeg være gravid stadig eller skal jeg bare se på det som at det er min krop der syntes det var sjovt at snyde mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

pemiro

Rinepigen skriver:

Hej alle

Min kæreste og jeg har igemmen halvanden års tid forsøgt at få et barn og det har bare ikke villet lykkes for os selvom vi har regelmæssigt sex sammen. Vi har dog aldrig brugt ægløsningstest osv da vi hellere vil lade det gå sin egen gang.

Jeg plejer aldrig at gå og tænke på hvornår jeg skulle ha haft min mens og graviditet osv da jeg hellere vil tage det stille og roligt og glæde mig over det når det kommer.

Men de seneste par uger har jeg haft nogle symptomer som selvfølge har løbet løbsk med tankerne .

Jeg startede med at få en mærkelig "ondt" fornemmelse i underlivet samt ømme brystvorter d 3 dec ca. Jeg tog en test som var negativ.

Siden da har jeg haft underlige fornemmelser i underlivet men brysterne er knap så ømme mere men derudover blevet mere mørke og mine blodåre er synligt markerede.

Udover det har jeg haft mange smerter i længden, høje temperature som har svinget fra 37,2 til 38,1. Jeg synes min mave er oppustet og virker større end den plejer. Og jeg har tisset rigtig meget

Jeg tog en test igen ca 2 dage for forventet mens som os var negstiv, men symptomerne fortsattte og jeg gik ca 3 dage over forventet tid, men mandag aften begyndte jeg at bløde lidt lyserødt og tirsdag morgen blødte jeg frisk rød blod som lignede det det plejer. Jeg har os de menes smerter jeg plejer men blødte kun i ca 2 dage og ikke så meget som jeg plejet at gøre og jeg plejer som regel at bløde i 4 dage.

Idag har jeg været blodfri hele dagen men de eneste symptomer jeg har på en graviditet er min høje temp på 37.8 og lidt strammede underliv og så at jeg selv føler der er noget der ikke plejet at være der ??

Har testet igen idag men stadig negativ !

Kan jeg være gravid stadig eller skal jeg bare se på det som at det er min krop der syntes det var sjovt at snyde mig

Umiddelbart lyder det som mig, da min krop bildte mig ind jeg var gravid.. Havde samtlige symptomer du skriver, men da jeg så blev gravid havde jeg kun ømme bryster og lette mens smerter..
De mørkere brystvorter kom først omkring uge 8-9 og det samme med de tydeligere blodårer..

for det ikke bare er din krop der spiller dig et pus, men at du bare tester sent positivt...

Anmeld

22. december 2011

Rockertand

Rinepigen skriver:

Jeg synes umiddelbart, at du skal kontakte dig læge - ikke for at få af- eller bekræftet graviditet, men for at sikre dig, at du ikke render rundt med en eller anden betændelsestidstand, som også kan give forhøjet temperatur og mærkelig følelse i kroppen. Hvis han vælger at tage en blodprøve for at sikre sig, at din CRP er i orden, så kan han lige så godt tage en for HCG, og så slipper du for spekulationerne.

Du skal dog være klar over, at alene tanken om graviditet kan få din krop til at gå amok og opføre sig, så du tror, at det er løgn, men jeg håber da, at du får dit ønske opfyldt. 

Anmeld

23. december 2011

AnonymMor

Mange tak for jeres svar.
Jeg har plet blødt siden i går aftes on and off mest med lyserødt blod.
Jeg har stadig en mærkelig fornemmelse i venstre side af underlivet og min temp er forsat høj med 37.6 her til aften.

Vil prøve at give det lidt mere tid mht til symptomer inden jeg vil kontakte lægen osv da det nok bare er kroppen der løber løbsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.