Så er jeg blevet sat i gang!! Veerne bider ligesom ikke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Carslund

Var inde på sygehuset kl 0900 og blev undersøgt.

2 cm åben og 1 cm livmoder og helt blød som smør, så jeg fik en tablet jeg skulle sluge der og en til at tage med hjem, som jeg skulle tage kl 14 hvis jeg ikke havde fået veer.. Dette for at tage det sidste af livmoderen. -Men veer har jeg fået. De kommer som perler på en snor med 3 min mellemrum.  De startede allerede i bilen på vej hjem.

Jeg synes bare ikke de virkelig bider til!!!!!!!!!!!! Men de er der. Det er jeg ikke i tvivl om, for de kan fint mærkes og jeg skal trække vejret lidt ekstra dybt.. Bliver ligesom lidt utålmodig og vil gerne have dem der der skal arbejdes lidt ekstra med.....

Jordmoderen sagde at hvis jeg fik tablet nr 2 kunne jeg risikere at få for mange veer... så jeg blev nød til at vente og vi sklulle snakke sammen kl 16!!!!!

Andre der har oplevet dette med at veerne to lang tid om at komme i gang!!!!!

Jeg blev sat i gang første gang også og der fik jeg vedrop, så jeg ved ikke hvordan det er når veerne skal "komme af sig selv"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Toshiba

Carslund skriver:

Var inde på sygehuset kl 0900 og blev undersøgt.

2 cm åben og 1 cm livmoder og helt blød som smør, så jeg fik en tablet jeg skulle sluge der og en til at tage med hjem, som jeg skulle tage kl 14 hvis jeg ikke havde fået veer.. Dette for at tage det sidste af livmoderen. -Men veer har jeg fået. De kommer som perler på en snor med 3 min mellemrum.  De startede allerede i bilen på vej hjem.

Jeg synes bare ikke de virkelig bider til!!!!!!!!!!!! Men de er der. Det er jeg ikke i tvivl om, for de kan fint mærkes og jeg skal trække vejret lidt ekstra dybt.. Bliver ligesom lidt utålmodig og vil gerne have dem der der skal arbejdes lidt ekstra med.....

Jordmoderen sagde at hvis jeg fik tablet nr 2 kunne jeg risikere at få for mange veer... så jeg blev nød til at vente og vi sklulle snakke sammen kl 16!!!!!

Andre der har oplevet dette med at veerne to lang tid om at komme i gang!!!!!

Jeg blev sat i gang første gang også og der fik jeg vedrop, så jeg ved ikke hvordan det er når veerne skal "komme af sig selv"

hvis bare der er veer - skal de skam nok komme til at bide

GO fødsel

Anmeld

22. december 2011

Carslund

Toshiba skriver:

hvis bare der er veer - skal de skam nok komme til at bide

GO fødsel

tusind tak!!!!!

Anmeld

22. december 2011

TaAsJu

Jeg gik 16 timer med små veer der bed lidt men ikke rigtig gjorde det de skulle. Så ved ikke hvordan det er med rigtige veer der kommer af sig selv for jeg kom også på ve drop efter 24 timer ca... Keen krydser finger for det hele går hurtigt og god fornøjelse

Anmeld

22. december 2011

Gaia

Hey vil bare ønske dig pøj pøj med fødslen. Håber du får en fantastisk oplevelse ud af det. Kæmpe jule herfra. Hep hep og puuust 

Anmeld

22. december 2011

Carslund

Så fik jeg pille nummer 2 (15 min siden) og krydser fingre for at der kommer bare lidt mere skub i tingene.

Jeg har sovet en time for lidt siden og veerne er nærmest væk.... bare lidt ømhed tilbage..

Av!!! Så starter de igen.................. -det var hurtigt!!!!!

Manden sendt efter pizza og film... Forbereder os på en lang nat...

Heldigvis så er I her jo...

Anmeld

22. december 2011

Gittemor09

Carslund skriver:

Så fik jeg pille nummer 2 (15 min siden) og krydser fingre for at der kommer bare lidt mere skub i tingene.

Jeg har sovet en time for lidt siden og veerne er nærmest væk.... bare lidt ømhed tilbage..

ihh held og lykke med det hele  for at det snart er overstået så i kan nå at nyde noget af julen sammen med familie, og den lille nye

Anmeld

22. december 2011

Krussedulle

Carslund skriver:

Iiih hvor er det spændende  krydser fingre for at I ikke skal vente alt for længe!!  glæder mig helt til det bliver min tur igen 

Anmeld

22. december 2011

Rosa

Carslund skriver:

Noget nyt? 

Anmeld

22. december 2011

K&S

Rosa skriver:

Noget nyt? 

Ja, jeg er også nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.