Forskellige spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Nattøs

Så er der kommet indkaldelse til nf scanning og riskovurderingscaning samtidlig. Er også kaldt ind til jordmoder  

Er super spændt på det hele

Jeg er pt i uge 10 og vist nok 2 dage. skifter uger hver tirsdag. ifølge mig og lægens udregninger 

Mit spørgsmål til jer er var i længere henne end først beregnet da i kom til scanning? deltog i i fødselsforberedelse grupper? hvis ja hvilken? hvor tit mødte i jordmoderen? 

Der kommer sikkert flere spørgsmål

knus nattøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

gonefishing

Nattøs skriver:

Så er der kommet indkaldelse til nf scanning og riskovurderingscaning samtidlig. Er også kaldt ind til jordmoder  

Jeg er pt i uge 10 og vist nok 2 dage. skifter uger hver tirsdag. ifølge mig og lægens udregninger 

Mit spørgsmål til jer er var i længere henne end først beregnet da i kom til scanning? deltog i i fødselsforberedelse grupper? hvis ja hvilken? hvor tit mødte i jordmoderen? 

knus nattøs

Tror faktisk det er meget forskelligt, så vidt jeg har kunne høre på andre.

Vi boede i Kbh, der fik vi af vide at fødselsforberedelser (gratis) var "først til mølle" og der kom MANGE, så vi kom aldrig derhen. -man kan så betale sig fra det.

Beregningen var lidt hip som hap, fra lægen til nf skanningen og senere scanninger. med +/- et par dage. Jeg var sat til d. 6 fødte d. 18 så tror ikke der er nogen der ved det helt 100pct

jordmødre er også forskellige, det kommer an på om du har brug for flere samtaler.

Jeg havde kun 3 ialt, følte jeg var alt for lidt. Men man kan altid lave en tid hvis man vil snakke med hende

Anmeld

22. december 2011

samantha1986

Nattøs skriver:

knus nattøs

Jeg kan da prøve at svare på dine spørgsmål.

Jeg er i dag 16+3 henne. Jeg var til scanning i november og kan faktisk ikke huske hvor langt jeg var henne der. Men jeg havde selv lavet en udregning at jeg ville føde den. 2 juni 2012, min læge sagde den 3 juni og til scanningen landede vi på den 4 juni. Så vores beregninger lå meget tæt.

Jeg har meldt os til fødselsforberedelse som først ligger en måned før man skal føde. og vi skal til to kurser sagde jordmoder. Og så vil der også være et besøg på sygehuset.

Jeg har kun været til jordmoder en gang og det var 13. december og skal faktisk først igen til marts. så tror ikke det er vildt mange besøg man skal til.

Held og lykke med det hele

Anmeld

22. december 2011

Skønne Jønne

Nattøs skriver:

knus nattøs

Min termin blev rykket to uger tilbage da jeg var til scanning.. Fra d. 3.jan til d.17....

Når du skal til jordemoder første gang får du en oversigt over hvornår du ca skal til møder... Jeg har vel en håndfuld gange i alt...
Du skal jo også tre gange til lægen...

Fødselsforberedelse ved jeg ikke så meget om, for i min kommune er vi med i sådan et specielt prøve-projekt der hedder en god start sammen og går over 3 år...

Håber du kunne bruge det til lidt

Anmeld

23. december 2011

Nattøs

Tak for svar piger 

Glæder mig helt vildt til nf 

er også begyndt at få en lille rund mave, er buttet i forevejen, så at den maven ikke er små buttet men rund, er bare så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.